recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Test af  Panasonic VT 30
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTest af Panasonic VT 30

 Besvar Besvar Side  <1 78910>
Forfatter
Besked
taj59 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 373
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2011 kl. 09:59
Oprindeligt skrevet af tommyaxen tommyaxen skrev:

det lyder underligt da det var Jimmy der sagde det, men jeg er sikker på det nok skal virke min hdd har 2 usb stik den fungere med kun et men hurtigere med to sat i men der er jo også 3 på tv'et
ja men det er vist kun USB3 der er beregnet til HDD optagning, lige som HDMI 2 er til ARC 1,4
vist på 50VT30 men det er det samme på 65VT30
 
Til top
tommyaxen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-December-2007
Status: Offline
Point: 540
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2011 kl. 10:06
ja men på min hdd et usb nummer to kun til strøm så man hiver ekstra strøm ind mennden fungere også uden min parabol boks optager fint på den kun med et stik tilsluttet
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2011 kl. 10:10
okay...
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2011 kl. 15:30
Oprindeligt skrevet af taj59 taj59 skrev:

Oprindeligt skrevet af JeTex JeTex skrev:

Oprindeligt skrevet af tommyaxen tommyaxen skrev:

Jetex, jeg har altså ikke helt forstået hvad det egentlig er du prøver at argumentere for?? du siger at man skal sammenligne nypriser ?? jeg prøver at forklare at der var en der satte spørgsmålstegn ved om et 50vt30 er merprisen værd på ca7000kr ( hvis man kan få vt20 til 12k det ved jeg ik om man kan) jeg må indrymme jeg ikke helt forstår hvad din pointe er??? og du siger at jeg kan se forskellene opridset i tidligere indlæg, hvis du læser tråden kan du se St jeg selv flere gange har opridset fordelene frem for vt20..
Der konstateres i indlæg, at et VT30 er 50% dyrere end VT20 d.d. Og ønsker, at drage den konklusion, at VT30 ikke er 50% bedre end den uddateret VT20. Dertil lægges der i indlæg, at Panasonic holder kunstigt høje priser. Hertil skrev jeg, at VT30 rent faktisk starter til lavere pris end VT20, på trods af en hel del forbedringer 
Ydermere kan forbedringer ikke diskuteres / sættes op i %, i forhold til pris på nyt og gammelt. Der er så mange ting / forbedringer ved VT30, at man fristes til, at mene de 2 modeller ikke kan sammenlignes.
Hvis man kan leve med en uddateret model ( i forhold til VT30 ), så køber man den model, som i dag er prissat rigtigt i forhold til den nye model / afløser.
.
Gab JetexClown køb du bare en VT20, den med den grimme kobber farvede frame, og så lad os andre købe en VT30Hug
Godmorgen, hvorfor købe noget jeg ejer. Helt rigtigt med kobberfarven, men i 99% af tiden, fremstår den sort.
Jeg har på intet tidspunkt skrevet dårligt om VT30, håber blot at der er kommet styr på retention, samt andre små issues.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
tommyaxen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-December-2007
Status: Offline
Point: 540
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2011 kl. 15:38
Jeg har lige været et smut i Sommer AS hvor de havde p42vt30 hængende og de havde et V20 samt et GT30 hængende ved siden af og WOW der er altså godt nok i min verden en HEL DEL forskel på disse TV, jeg kan slet ikke forstå folk der siger der kun er en smule forskel mellem VT20 og VT30 det er jeg slet ikke enig i, jeg synes sort var LANGT bedre (sikkert især her i dagslys?!?) GT30 lignede V20 og de så meget "matte" ud i forhold til VT30, jeg ville personligt ikke kunne holde ud at se på nogen af disse modeller og jeg synes VT30 ser væsentligt bedre ud og forstå ikke helt Rasmus i at der ikke er så stor forskel, ved ikke om han har set dem ved siden af hinanden for der er det da meget meget tydeligt at VT30 er langt bedre som jeg ser det..... Jeg sammenligner naturligvis med mit eget pioneer og der er VT30 meget tættere end de andre modeller ihvertfald....Så til dem der sidder med en ide om at de nærmest er ens GT30 og VT30 samt VT20, prøv at tage ud og se dem i virkeligheden, kan iøvrigt anbefale Sommer AS på roskildevej super god service og de ved hvad de snakker om og har alle modellerne:-)
 
Alle modeller stod forresten i THX instilling....


Redigeret af tommyaxen - 03-Maj-2011 kl. 15:40
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2011 kl. 16:47
Rasmus skriver da i den tilhørende tråd på Flatpanels , at han kan se med sit blotte øje , at der er bedre sort på VT30 ift VT20...
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2011 kl. 17:15
Oprindeligt skrevet af tommyaxen tommyaxen skrev:

Jeg har lige været et smut i Sommer AS hvor de havde p42vt30 hængende og de havde et V20 samt et GT30 hængende ved siden af og WOW der er altså godt nok i min verden en HEL DEL forskel på disse TV, jeg kan slet ikke forstå folk der siger der kun er en smule forskel mellem VT20 og VT30 det er jeg slet ikke enig i, jeg synes sort var LANGT bedre (sikkert især her i dagslys?!?) GT30 lignede V20 og de så meget "matte" ud i forhold til VT30, jeg ville personligt ikke kunne holde ud at se på nogen af disse modeller og jeg synes VT30 ser væsentligt bedre ud og forstå ikke helt Rasmus i at der ikke er så stor forskel, ved ikke om han har set dem ved siden af hinanden for der er det da meget meget tydeligt at VT30 er langt bedre som jeg ser det..... Jeg sammenligner naturligvis med mit eget pioneer og der er VT30 meget tættere end de andre modeller ihvertfald....Så til dem der sidder med en ide om at de nærmest er ens GT30 og VT30 samt VT20, prøv at tage ud og se dem i virkeligheden, kan iøvrigt anbefale Sommer AS på roskildevej super god service og de ved hvad de snakker om og har alle modellerne:-)
 
Alle modeller stod forresten i THX instilling....
Hej , jeg ved ikke om det er så enkelt...Mit G20 i dagslys , der er kæmpe forskel om eco mode er til eller fra....Jeg benytter "til" om dagen , så er der ikke matte farver eller dårlig sort og lys , det er der med "fra" , groft sagt...Men om aftenen eller i næsten mørke er det lige omvendt , der skal vælges " fra "...Lidt svært at forklare , men alle burde lige rode lidt med eco-mode , ved dog ikke om det er det samme på de nye modeller....
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
tommyaxen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-December-2007
Status: Offline
Point: 540
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2011 kl. 13:39
i min verden er der ingen tvivl om at VT30 er langt bedre uanset hvad..... nu har jeg som sagt set dem ved siden af hinanden og basere mine udtalelser på det og ikke på andres skriverier
Til top
ole post Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 565
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2011 kl. 16:17
vt 30 kommer det kun tæt på pioneer eller er det bedre? tommyyaksen.
Ole Hansen
Til top
tommyaxen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-December-2007
Status: Offline
Point: 540
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2011 kl. 17:34
jeg synes ikke det er bedre rent billedmæssigt men "tæt på" desværre til gengæld har det en masse funktioner som pioneeret ikke har f.eks er pioneer dvb-s totalt langsom og ubrugelig så det glæder jeg mig til..
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2011 kl. 21:18
Jeg har lige et spørgsmål.

Undskyld for off-topic, men jeg vil ikke lave en ny tråd omkring dette.


Nu kan man jo få en G30 til en rigtig god pris efterhånden.

Jeg er ikke interesseret i GT30 eller for den sags skyld VT30.

Jeg har G20 nu. Vil der være noget at hente ved at købe en G30 i forhold til min nuværende?
Til top
Rod83 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 681
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2011 kl. 22:46
Rasmus og flatpanels.dk har lige modtaget G30 men hdtvtest.co.uk har testet 42" versionen og som jeg læser det er der ikke en stor forskel mellem disse. I hvert fald ikke nok til at jeg ville skifte min G20'er ud med en G30 Embarrassed. Hvis jeg havde pengene så ville jeg klart gå efter en GT30 eller en VT30'er (helst i 55" Big smile). 

Redigeret af Rod83 - 10-Maj-2011 kl. 22:48
Panasonic TX-P50G20E (anmeldelse)|Onkyo TX-SR308B|Sony BDP-S550|PS3-Slim
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 78910>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu