recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sonos alternativ direkte på NAS
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSonos alternativ direkte på NAS

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
xhalaber Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-Maj-2011
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: Sonos alternativ direkte på NAS
    Sendt: 02-Maj-2011 kl. 19:15

Hej alle

Har brugt en del tid på at søge rundt efter alternativer til Sonos. Den fleksibilitet som Sonos tilbyder har jeg egentlig ikke brug for og så er det jo ikke den billigste løsning i verden.

Det jeg egentlig leder efter er sådan set bare en NAS med en lydudgang, så jeg kan sætte den direkte til anlægget og styre den over min android telefon, så jeg bliver helt fri for at have computeren kørende.

Jeg har set på Synology DS110j, som så vidt jeg kan se skulle understøtte (nogle) USB audio dongles og også kunne styres direkte med android telefonen. Der er dog mange skulle og måske'er i den her plan, så jeg vil sætte stor pris på at høre om folks erfaringer med lignende opsætninger.


Kort sagt så er det jeg gerne vil opnå, muligheden for at kunne fjernstyre en NAS med min android telefon og få den til at afspille/streame til et enkelt anlæg.


Cheers, x

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu