Skovgaards 6.1 hjemmebio |
Besvar
|
Side <1 345 |
| Forfatter | |
J.Skovgaard
Bruger
Medlem siden: 23-September-2007 By, Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 74 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Emne: Skovgaards 6.1 hjemmebioSendt: 18-Maj-2012 kl. 17:52 |
Takker. ![]() Jeg har købt min W7000 hos Hi-Fi klubben, 2½ års garanti + 2 par 3D briller følger med til prisen. Firmware versionen er 1.00-4 på min, men tager snart kontakt til Hi-Fi klubben eller BenQ for at få den opdateret til den nyeste version, når de er klar til det. Redigeret af J.Skovgaard - 20-September-2012 kl. 01:05 |
|
|
::::::::
J.Skovgaard |
|
![]() |
|
skyeagle
Super bruger
Medlem siden: 10-Marts-2010 By, Land: Danmark Status: Offline Beskeder: 430 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 26-Juli-2012 kl. 20:36 |
|
Hej Skovgaard.
Jeg har set w7000 i hifi klubben og jeg må sige at den taber utroligt meget lys gennem 3D brillerne,er det noget du har lagt mærke til? Projekteren kørte normal mode og med de medfølgende benQ briller. Hilsen Kim |
|
|
Med Venlig Hilsen Kim
|
|
![]() |
|
J.Skovgaard
Bruger
Medlem siden: 23-September-2007 By, Land: Denmark Status: Offline Beskeder: 74 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 26-Juli-2012 kl. 20:54 |
|
Hej.
![]() Ja, den taber en del lys, men det er så normalt med aktive 3D briller. Men når det så er sagt, så er BenQ's briller ikke ret gode, efter at jeg har købt 2 par Optoma ZD201 briller, så blev det meget bedre, hvis de har nogle af dem i HiFi klubben, så prøv dem i stedet for. Og i forhold til min JVC X3, så er min W7000 en lyskanon ved 3D visning, så selv om den også taber en del lys, så er der en del mere at give af. Redigeret af J.Skovgaard - 26-Juli-2012 kl. 21:00 |
|
|
J.Skovgaard |
|
![]() |
|
skyeagle
Super bruger
Medlem siden: 10-Marts-2010 By, Land: Danmark Status: Offline Beskeder: 430 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 26-Juli-2012 kl. 23:26 |
|
Hej igen.
Takker for Info , jeg har læst om de zd 201 briller som får meget ros på div. Forum's, så dem må jeg købe hvis de giver meget lys. Hilsen Kim |
|
|
Med Venlig Hilsen Kim
|
|
![]() |
|
Faurholdt
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Junior bruger
Medlem siden: 20-Juni-2012 By, Land: Aalborg,Danmark Status: Offline Beskeder: 46 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 02-August-2012 kl. 16:47 |
|
Hej Skovgaard
Hvordan har du sat dit molton op? Og ser det bedre ud end bare at male væggene sorte? Hilsen Faurholdt
|
|
|
Ny hjemmebiograf, bugdet: ikke så meget.
|
|
![]() |
|
J.Skovgaard
Bruger
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 02-August-2012 kl. 17:20 |
|
Hej.
![]() Jeg har brugt hæfteklammer foroven og nederst, og så en liste bagefter, for at skjule hæfteklammerne. Jeg havde først malet væggene sorte, men efter min mening så er molton bedre, og med en forbedring af lyden (mindre rumklang), så er jeg meget tilfreds. |
|
|
J.Skovgaard |
|
![]() |
|
Kasper Jensen
Super bruger
Medlem siden: 29-Marts-2007 Status: Offline Beskeder: 356 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 02-August-2012 kl. 17:34 |
|
Super lækkert rum og setup. Meget misundelig. :)
|
|
![]() |
|
J.Skovgaard
Bruger
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 02-August-2012 kl. 17:48 |
|
Mange tak.
|
|
|
J.Skovgaard |
|
![]() |
|
Faurholdt
Medlems Profil
Send personlig besked
Find Medlems Indlæg
Besøg Medlems Hjemmeside
Føj til venneliste
Junior bruger
Medlem siden: 20-Juni-2012 By, Land: Aalborg,Danmark Status: Offline Beskeder: 46 |
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 03-August-2012 kl. 10:31 |
|
Tak for det hurtige svar
. Og forresten virkeligt fedt setup .Faurholdt
|
|
|
Ny hjemmebiograf, bugdet: ikke så meget.
|
|
![]() |
|
J.Skovgaard
Bruger
Valgmuligheder
Svar m/citat Besvar
Sendt: 03-August-2012 kl. 14:47 |
|
Det var så lidt.
og mange tak.
|
|
|
J.Skovgaard |
|
![]() |
|
Besvar
|
Side <1 345 |
| Skift forum | Forum Tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare beskeder i dette forum Du kan ikke slette dine beskeder i dette forum Du kan ikke redigere dine beskeder i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |