Siden 2003     Danmarks største nichemedie for hjemmets elektronik og indhold     720.000 besøg. 262.000 unikke besøgende   (Jan 2013) 
Forside Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Aktive emner Aktive emner/a>  Ubesvarede Ubesvarede   Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   Seneste forum emner (vindue) Mine emner
  Regler og retningslinjer for recordere.dk Regler  Privatlivspolitik for recordere.dk Fortrolighed  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skovgaards 6.1 hjemmebio

Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Indlæg som besvares
J.Skovgaard Se Drop Down
Bruger
Bruger

Medlem siden: 23-September-2007
By, Land: Denmark
Status: Offline
Beskeder: 74
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat J.Skovgaard Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Skovgaards 6.1 hjemmebio
    Sendt: 18-Maj-2012 kl. 17:52
Citat: Stereolab

Lækkert rum, og tillykke med den nye projektor.Thumbs Up Luxus med to så fede projektorer. Jeg har lige solgt min BenQ W6000, så er på udkig efter en afløser. Bliver nok noget JVC da 2D vægtes højest, men har da kigget på W7000. Må jeg spørge hvor din W7000 er købt, og kan du fortælle hvilken firmware-version der er på?

Takker. Smile

Jeg har købt min W7000 hos Hi-Fi klubben, 2½ års garanti + 2 par 3D briller følger med til prisen.

Firmware versionen er  1.00-4 på min, men tager snart kontakt til Hi-Fi klubben eller BenQ for at få den opdateret til den nyeste version, når de er klar til det.

Redigeret af J.Skovgaard - 20-September-2012 kl. 01:05
::::::::
J.Skovgaard
Til top
skyeagle Se Drop Down
Super bruger
Super bruger

Medlem siden: 10-Marts-2010
By, Land: Danmark
Beskeder: 430
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat skyeagle Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26-Juli-2012 kl. 20:36
Hej Skovgaard.

Jeg har set w7000 i hifi klubben og jeg må sige at den taber utroligt meget lys gennem 3D brillerne,er det noget du har lagt mærke til? Projekteren kørte normal mode og med de medfølgende benQ briller.

Hilsen Kim
Med Venlig Hilsen Kim
Til top
J.Skovgaard Se Drop Down
Bruger
Bruger

Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat J.Skovgaard Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26-Juli-2012 kl. 20:54
Hej. Smile

Ja, den taber en del lys, men det er så normalt med aktive 3D briller.

Men når det så er sagt, så er BenQ's briller ikke ret gode, efter at jeg har købt 2 par Optoma ZD201 briller, så blev det meget bedre, hvis de har nogle af dem i HiFi klubben, så prøv dem i stedet for.

Og i forhold til min JVC X3, så er min W7000 en lyskanon ved 3D visning, så selv om den også taber en del lys, så er der en del mere at give af. Smile

Redigeret af J.Skovgaard - 26-Juli-2012 kl. 21:00
J.Skovgaard
Til top
skyeagle Se Drop Down
Super bruger
Super bruger

Medlem siden: 10-Marts-2010
By, Land: Danmark
Beskeder: 430
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat skyeagle Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26-Juli-2012 kl. 23:26
Hej igen.

Takker for Info , jeg har læst om de zd 201 briller som får meget ros på div. Forum's, så dem må jeg købe hvis de giver meget lys.    

Hilsen Kim
Med Venlig Hilsen Kim
Til top
Faurholdt Se Drop Down
Junior bruger
Junior bruger

Medlem siden: 20-Juni-2012
By, Land: Aalborg,Danmark
Beskeder: 46
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat Faurholdt Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-August-2012 kl. 16:47
Hej Skovgaard

Hvordan har du sat dit molton op? Og ser det bedre ud end bare at male væggene sorte? 

Hilsen Faurholdt
Ny hjemmebiograf, bugdet: ikke så meget.
Til top
J.Skovgaard Se Drop Down
Bruger
Bruger

Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat J.Skovgaard Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-August-2012 kl. 17:20
Hej. Smile

Jeg har brugt hæfteklammer foroven og nederst, og så en liste bagefter, for at skjule hæfteklammerne.

Jeg havde først malet væggene sorte, men efter min mening så er molton bedre, og med en forbedring af lyden (mindre rumklang), så er jeg meget tilfreds.
J.Skovgaard
Til top
Kasper Jensen Se Drop Down
Super bruger
Super bruger

Medlem siden: 29-Marts-2007
Beskeder: 356
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat Kasper Jensen Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-August-2012 kl. 17:34
Super lækkert rum og setup. Meget misundelig. :)
Til top
J.Skovgaard Se Drop Down
Bruger
Bruger

Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat J.Skovgaard Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02-August-2012 kl. 17:48
Mange tak. Smile
J.Skovgaard
Til top
Faurholdt Se Drop Down
Junior bruger
Junior bruger

Medlem siden: 20-Juni-2012
By, Land: Aalborg,Danmark
Beskeder: 46
Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat Faurholdt Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-August-2012 kl. 10:31
Tak for det hurtige svar Smile. Og forresten virkeligt fedt setup Clap.

Faurholdt
Ny hjemmebiograf, bugdet: ikke så meget.
Til top
J.Skovgaard Se Drop Down
Bruger
Bruger

Valgmuligheder Valgmuligheder   Svar m/citat J.Skovgaard Svar m/citat  BesvarBesvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03-August-2012 kl. 14:47
Det var så lidt. Smile og mange tak.
J.Skovgaard
Til top
 Besvar Besvar Side  <1 345

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down