recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung BD-D8900N - Spørgsmål til funktionalitet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung BD-D8900N - Spørgsmål til funktionalitet

 Besvar Besvar Side  <1 2425262728 30>
Forfatter
Besked
LeifFarum Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 19-Januar-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LeifFarum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2012 kl. 11:32
Fik skiftet bundkort under garantien, så nu er problemet med DR HD kanal 21 løst.
 
Og efter opdatering er også problemet med hurtig fremadspoling løst.
 
Men til gengæld stoppede en afspilning af DR HD nu efter 45 minutter med beskeden.
 
"Kan ikke afspille. DRM beskyttet indhold"
 
ak suk - gad vide, hvornår problemerne stopper Cry
 
 
Til top
alinnemann Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 22-August-2006
Sted: Brøndby Denmark
Status: Offline
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér alinnemann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2012 kl. 09:06
Hej, jeg har oplevet det samme på min BD-D8500n, men umiddelbart synes det kun at være på kanaler (TV3/TV3?) med reklamer, for på TV2 og DR optagelser sker det ikke.
Jeg optager ind imellem NCIS, og vil så spole over reklamerne, men det kan jeg ikke, tælleren går i stå... og når jeg trykker play igen starter den der hvor reklamerne er.. Jeg har prøvet det samme på Faces / X- faktor, der er der ingen problemer.. Mystisk ! Jeg har Yousee kabeltv.. !
Brøndby
TV - LG 32LD420N
HD - Samsung BD-D8500N
Til top
KlausJ Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 225
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2012 kl. 11:07
Oprindeligt skrevet af alinnemann alinnemann skrev:

 og vil så spole over reklamerne, men det kan jeg ikke, tælleren går i stå... og når jeg trykker play igen starter den der hvor reklamerne er..
Hej, det lyder altså som den "spolefejl", Samsung introducerede i en firmware for nogen tid siden. Det er blevet rettet i nyeste firmware. Har du installeret den?
Med venlig hilsen

Klaus Jensen
Til top
alinnemann Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 22-August-2006
Sted: Brøndby Denmark
Status: Offline
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér alinnemann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2012 kl. 13:00
Tak, jeg havde set at den opgraderede flere gange i en af de sidste uger, men det er åbenbart gået galt. Nu kører den version......09 og det ser ud som om jeg kan spole..
Tak i er f.... nogle skrabbe nørder derude.Wink
Brøndby
TV - LG 32LD420N
HD - Samsung BD-D8500N
Til top
cgmand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 694
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cgmand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2012 kl. 17:08
LG G2 65, ATV, HomePod stereo
Til top
CRI Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Lejre, Danmark
Status: Offline
Point: 25
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CRI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2012 kl. 12:11
Mht. opgraderinger, hvor maskinen kortvarigt genstarter, har flere skrevet at man kan slå automatisk tjek for opgradering fra, så man undgår at den genstarter. Men, jeg har ærlig talt ikke fundet ud af hvor og hvordan. Er der nogen der kan give en enkelt menu/beskrivelse?
Til top
pb13ultra Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-November-2009
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 112
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pb13ultra Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2012 kl. 16:24

Menu - indstillinger - support - softwareopgradering - download i standbytilstand = fra.

mvh Kim.

Til top
DreyerDK Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 06-Juni-2011
Sted: Lystrup
Status: Offline
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DreyerDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2012 kl. 18:20
Nu har jeg lavet indstillingerne som beskrevet. Det første der skete derefter var, at maskinen genstartede.

Jeg checkede efterfølgende indstillingen. Den havde slået opdateringen fra.

En anden ting der irriterer mig meget, er at der på fjernsynet kommer en besked om at all share er aktiveret på BD'en. Efterfølgende kan jeg slå dette fra, men næste gang jeg tænder maskinen, er det slået til igen. Er der en anden måde at deaktivere all share server funktionen på??

Mvh
Henrik
Til top
pb13ultra Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-November-2009
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 112
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pb13ultra Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2012 kl. 19:10

Der er kun en måde at gøre det på, det er at deaktivere netværkforbindelsen.

mvh Kim

Til top
Jwin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2008
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 757
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jwin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2012 kl. 20:00
Oprindeligt skrevet af cgmand cgmand skrev:

http://www.trustedreviews.com/samsung-bd-e8500_TV-recorder---set-top-box_review




Er dette en ny version af denne boks..?


Det er 2012 modellen. Følgende er klippet fra rewiewet:

The BD-E8500 is a pretty powerful dual-tuner PVR with impressive functionality – even more so than its predecessor, the BD-D8500. Last year’s model couldn’t record two Freeview channels simultaneously, but thankfully the BD-E8500 puts that right. Now, not only can you record two channels at the same time, you can even watch a third while doing so, provided it’s on the same multiplex as the channels being recorded.

Det tyder godt.

J
Til top
CRI Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Lejre, Danmark
Status: Offline
Point: 25
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CRI Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2012 kl. 22:57
Tak! Det var en perfekt beskrivelse. Det står der så vidt jeg kunne se ikke noget om i manualen.
 
Hilsen Christian
Til top
cgmand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 694
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cgmand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2012 kl. 14:28
Oprindeligt skrevet af Jwin Jwin skrev:

Oprindeligt skrevet af cgmand cgmand skrev:

http://www.trustedreviews.com/samsung-bd-e8500_TV-recorder---set-top-box_review




Er dette en ny version af denne boks..?


Det er 2012 modellen. Følgende er klippet fra rewiewet:

The BD-E8500 is a pretty powerful dual-tuner PVR with impressive functionality – even more so than its predecessor, the BD-D8500. Last year’s model couldn’t record two Freeview channels simultaneously, but thankfully the BD-E8500 puts that right. Now, not only can you record two channels at the same time, you can even watch a third while doing so, provided it’s on the same multiplex as the channels being recorded.

Det tyder godt.

J

Ahh.. Det havde jeg ikke set.. Men mange tak.

Og ja, det lyder ret lovende 
LG G2 65, ATV, HomePod stereo
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 2425262728 30>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu