recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Officiel BF3 tråd - PC Platoon oprettet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Officiel BF3 tråd - PC Platoon oprettet

 Besvar Besvar Side  <1 89101112 31>
Forfatter
Besked
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2011 kl. 00:25
Så er det købt. fik kørt en friend op, så han var frisk på at tage ned i blockbuster kl.24 og hente det. godt nok det alm version. men skidt pyt, de andre baner kan vel købes. :) Så vi er klar nu.. det er ved at updater nu på ps3´eren Thumbs Up
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2011 kl. 08:34
så skulle forsiden være opdateret med de fleste af jer, men skriv hvis i stadigvæk mangler :)
men eh.. Er der ingen Xbox spillere? o:

*EDIT*

tjek endelig også lige om jeg nu har skrevet det rigtige navn.


Redigeret af SteffenD89 - 27-Oktober-2011 kl. 08:40
Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nekolas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2011 kl. 16:20
Yay så fik jeg mit key, T-minus 7 minutter til klienten er færdig med at downloade Big smile
Til top
Czuba Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Czuba Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2011 kl. 17:25
Jeg er også på PS3 versionen...Smile PSN: lykkebambus
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2011 kl. 19:35

Fuck en nederen første time for mig. Fuldstændig uoverskueligt at komme ind i de store baner, så jeg var bare som en hovedløs høns..min K/D må være 10 - 30 eller sådan noget...

Ud over det så var der MEGA-lag...og en del spawn rape...

Det virker til at være en langsom indlæringskurve (alt efter antal timer selvfølgelig)...men det fik mig til at savne COD lidt hvor jeg kan run and gun :)


BORING!
Til top
sphinxdk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 28-April-2007
Sted: Horsens,Denmark
Status: Offline
Point: 48
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sphinxdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2011 kl. 20:42
thomsen @ PS3


Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nekolas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2011 kl. 21:02
Amor du kan evt bare spille på metro til at starte med hvis det :) men syntes også det er svært i starten da man ingen unlocks har til sine våben! Hader ACOG :(
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2011 kl. 22:06

Mine beskrivelser af de første par timer fra et andet forum:


De første par timer med BF3 fik mig til at savne COD. Savne run and gun og owne et helt spil alene. Jeg bliver kneppet i BF3 fordi banerne er uoverskueligt store. Så jeg er gået tilbage til at spille på Metro, da jeg kender banen fra betaen. I det mindste indtil jeg opgraderer våbnene lidt. Det er ikke sjovt at agere skydeskive og rende forvirret rundt som en hovedløs høne.
Desuden er spillets minus (men samtidigt et plus), at man afhænger så meget af ens hold. Det samme "problem" har Killzone. Begge rigtig fede multiplayer, men hvis du ikke spiller med nogen, du kommunikerer med, og bare havner på et tilfældigt hold, så er det hip som hap om du vinder. Nederen Fact.

Ud fra det er jeg bange for, at jeg ryger hurtigt tilbage til COD når det kommer ud.

EDIT: Desuden er hardcore det eneste, der fungerer. Der skal jo utroligt mange kugler til at dræbe i normal. Føler, at det endda er mere end i COD.

Jeg oplevede også en del mega-lag i nogle spil.


BORING!
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2011 kl. 22:17
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Fuck en nederen første time for mig. Fuldstændig uoverskueligt at komme ind i de store baner, så jeg var bare som en hovedløs høns..min K/D må være 10 - 30 eller sådan noget...

Ud over det så var der MEGA-lag...og en del spawn rape...

Det virker til at være en langsom indlæringskurve (alt efter antal timer selvfølgelig)...men det fik mig til at savne COD lidt hvor jeg kan run and gun :)



Battlefield er sværere end spil som f.eks. CoD. Det er vel fordi at banerne er noget større og fordi at man kan dø fra så mange forskellige vinkler og måder. Jeg kender det godt selv og jeg kan udemærket godt forstå hvis der er et par af jer der bliver lidt frustreret.

Men jeg vil foreslå at spille noget team death match/ squad death match. Det giver dig mulighed for at læse spilmekanismerne og diverse våben. Jeg kan ikke andet end forestille mig at det må være helt ulideligt at spille Rush for første gang og ikke få andet end tæskTongue

Særligt vigtigt er det i hvert fald at lære banerne - som i så mange andre spil - når du ved hvordan våbnene reagere (der er stor forskel!) og hvordan banerne er designet, klarer du dig pludselig meget bedre.

Lag er desuden også til PC.Ouch
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2011 kl. 22:19
Ja, mit indlæg skal selvfølgelig ikke kun læses som det hele er spillets problem. Jeg er jo noob til det, så selvfølgelig kommer det med tiden..håber dog, at jeg har tålmodighed til det.

BORING!
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2011 kl. 22:19
Oprindeligt skrevet af nekolas nekolas skrev:

Amor du kan evt bare spille på metro til at starte med hvis det :) men syntes også det er svært i starten da man ingen unlocks har til sine våben! Hader ACOG :(


Metro er uber crap. Prøv den bane i 64 mands conquest = slaughter house. Acog er desuen udemærket, bare ikke med våben som AEK, det fungerer typisk udemærket med single-shot firemode.
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2011 kl. 22:22
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Ja, mit indlæg skal selvfølgelig ikke kun læses som det hele er spillets problem. Jeg er jo noob til det, så selvfølgelig kommer det med tiden..håber dog, at jeg har tålmodighed til det.


Gør jeg som jeg beskrev i mit andet indlæg. TDM/SDM er bf's "svar" på CoD og det fungerer udemærket.
Du er ikke den eneste der føler dig som en hovedløs høne, der gør jeg også og jeg har også været udsat for at komme afsted med en k/dr på 1/10 fordi at man bare får huk fra alle mulige steder.


Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 89101112 31>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu