recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Officiel BF3 tråd - PC Platoon oprettet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Officiel BF3 tråd - PC Platoon oprettet

 Besvar Besvar Side  <1 2728293031>
Forfatter
Besked
Czuba Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Czuba Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2011 kl. 21:45

Det hele skal jo passes...Smile Men ja det kunne være rigtig sjovt med et squad herinde fra.

Spiller du/i med headset?- jeg er lige begyndt på det, det kræver lige lidt tilvænning, men er sikker på at det gavner på længere sigtSmile
Til top
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2011 kl. 22:06
Ps3 eller pc du spiller med headset? Synes nemlig det hakker en del over ps3 :/
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
Czuba Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Czuba Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2011 kl. 22:10
Oprindeligt skrevet af KennyIver KennyIver skrev:

Ps3 eller pc du spiller med headset? Synes nemlig det hakker en del over ps3 :/
Det er på PS3. Men synes ikke jeg har lagt mærke til at det hakker.
Til top
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2011 kl. 22:37
Måske det er blevet rettet med den sidste opdatering. :) har faktisk ikke spillet i lang tid. Det kunne være sjovt med et recordere clan eller bare nogle kampe sammen :) måske her i julen?
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
Czuba Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Czuba Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2011 kl. 00:04
Oprindeligt skrevet af KennyIver KennyIver skrev:

Måske det er blevet rettet med den sidste opdatering. :) har faktisk ikke spillet i lang tid. Det kunne være sjovt med et recordere clan eller bare nogle kampe sammen :) måske her i julen?
Jeg er frisk...Smile
Til top
jan160674 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-Juli-2008
Status: Offline
Point: 504
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan160674 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2011 kl. 09:20
Ja jeg har headset men bruger det kun, når jeg spiller med nogen, hvor vi har aftalt det på forhånd.
Men jo det er klart en fordel. Der var desværre lidt knas/udfald i lyden sidst jeg spillede med et par stykker herfra.
 
Hvad med den 27. om aftenen. Så er jeg over "julehelvede" for mit vedkommende....
 
Til top
ANGUSYOUNG Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ANGUSYOUNG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2011 kl. 09:33
Oprindeligt skrevet af jan160674 jan160674 skrev:

Ja jeg har headset men bruger det kun, når jeg spiller med nogen, hvor vi har aftalt det på forhånd.
Men jo det er klart en fordel. Der var desværre lidt knas/udfald i lyden sidst jeg spillede med et par stykker herfra.
 
Hvad med den 27. om aftenen. Så er jeg over "julehelvede" for mit vedkommende....
 
bette1974 er også klar og jeg synes også det knaser voldsomt til tider på PS3. Rigtig hyggeligt at spille med Dino, Bigzag, Lunte + mange flere. Jeg må se at komme i omdrejninger igen. Er jo crazy så høje rang de harBig smile
GOD JUL folkens!
TV:LG 65 C1

Receiver: Denon 1706si. Surround: Argon/Gale

PS5
NVIDIA SHIELD
Til top
jan160674 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-Juli-2008
Status: Offline
Point: 504
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan160674 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2011 kl. 12:30
Det var så først den 28, jeg er over juleræset.
 
Fruen minder om hende fra DR2 jule kalenderen så er lidt hårdt ramt..Smile
 
Men den 28. er jeg helt klar...
Til top
Czuba Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Czuba Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2011 kl. 22:21

Hyggeligt med et par kampe idag Kenny, det gik da meget godt...Smile

Men hold kæft hvor røg jeg ind og ud af servere idag, det har jeg sku aldrig prøvet før! Mistede forbindelse mindst 20 gange, ret frustrerende!
Og så fik jeg unlocked Famas, men for helvede et dårligt iron sight der sidder på.
 
Til top
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-December-2011 kl. 11:27
Oprindeligt skrevet af Czuba Czuba skrev:

Hyggeligt med et par kampe idag Kenny, det gik da meget godt...Smile

Men hold kæft hvor røg jeg ind og ud af servere idag, det har jeg sku aldrig prøvet før! Mistede forbindelse mindst 20 gange, ret frustrerende!
Og så fik jeg unlocked Famas, men for helvede et dårligt iron sight der sidder på.
 

Hej. tak og i lige måde.. Smile bruger du nogen gange headset? 
Vi havde lige et par gode omgange.. især da vi sad et stykke tid i en tanks.. Wink
okay, det prøvede jeg kun 2 gange igår...
der er mange der bruger den. Jeg har den ikke endnu..
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
Czuba Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Czuba Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-December-2011 kl. 12:05
Oprindeligt skrevet af KennyIver KennyIver skrev:

Oprindeligt skrevet af Czuba Czuba skrev:

Hyggeligt med et par kampe idag Kenny, det gik da meget godt...Smile

Men hold kæft hvor røg jeg ind og ud af servere idag, det har jeg sku aldrig prøvet før! Mistede forbindelse mindst 20 gange, ret frustrerende!
Og så fik jeg unlocked Famas, men for helvede et dårligt iron sight der sidder på.
 

Hej. tak og i lige måde.. Smile bruger du nogen gange headset? 
Vi havde lige et par gode omgange.. især da vi sad et stykke tid i en tanks.. Wink
okay, det prøvede jeg kun 2 gange igår...
der er mange der bruger den. Jeg har den ikke endnu..
Ja jeg har brugt headset her på det seneste, fordi min kæreste har læst til eksamen. Hun er ikke kæmpe fan af at kuglerne flyver rundt om ørerne på hende når hun læser psykologi...Tongue
Ja vores tank havde de svært ved at stoppe...Smile
Famas virker som en god gun, der skal bare et andet sight på...
Til top
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-December-2011 kl. 13:09
Hehe, det er Også forståelig. : ) bruger du det også til at snakke i? Ja, synes også du fik set mig fra min bedste side. Hehe kan også have nogle dårlige omgange. : ) ja, det er bedst med en maskingevær mand i tanken til at skyde de nærmeste. Især fedt hvis man er to med headset. Men hvis du bruger en god headset er det jo også fedt. Selvom du har en rigtig lækker anlæg, der garanteret lyder rigtig godt. : )
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 2728293031>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu