recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPad 2, og så alligevel ikke?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketiPad 2, og så alligevel ikke?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Direkte link til dette indlæg Emne: iPad 2, og så alligevel ikke?
    Sendt: 29-Maj-2011 kl. 19:40
Jeg har egentlig altid sagt at jeg ville have mig en iPad 2 i uge 23, da jeg på det tidspunkt vil ha sparet sammen til den, men nu hvor jeg har haft lånt mine forældres i en måneds tid, så er jeg faktisk kommet lidt i tvivl.

Det røv irriterer mig at jeg ikke kan se flash video, f.eks. nyhedsvideoer fra http://ekstrabladet.dk osv. Pisse træls Dead - så ja, selvom jeg har iPhone og MacBook Pro, så er jeg faktisk ikke sikker på jeg kan leve med en iPad der ikke kan afspille flash - og jeg gider ikke jailbreake dem - så kan I synes at det er åndssvagt eller ej, men det er ikke mig sådan noget Smile

Men ja, hvad gør jeg? Hvilken tablet bør man så overveje? Jeg synes ikke rigtig jeg kan finde nogen der kan hamle op med iPad'en både i performance og design, så det ender måske med jeg får iPad alligevel og må leve med jeg ikke kan se video i flash :/ det er jo bare sucky!

          
Til top
bleze Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 28-Maj-2005
Status: Offline
Point: 491
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2011 kl. 19:55
Måske skulle ekstrabladet måske få fingrene ud og lægge det ud som H.264 video istedet...

Til top
Skalle06 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1116
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2011 kl. 20:23
Ellers prøv Skyfire browseren på iPad - kan vise flash videoer.

Men generelt tror jeg du vil sætte pris på at undvære flash for til gengæld at få iPads gode performance.
Go outside, the graphics are amazing!
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2011 kl. 20:42
Oprindeligt skrevet af Skalle06 Skalle06 skrev:

Ellers prøv Skyfire browseren på iPad - kan vise flash videoer.

Men generelt tror jeg du vil sætte pris på at undvære flash for til gengæld at få iPads gode performance.


F*CK hvor nice - tak makker! Clap - se det vidste jeg slet ikke, nu kan man rigtig sidde og føle sig dum! Cry

Så blev det sgu en iPad alligevel, yay!
          
Til top
bleze Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 28-Maj-2005
Status: Offline
Point: 491
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2011 kl. 20:57
Skyfire stinker og virker tit ikke. Så er du advaret :)
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2011 kl. 21:09
Har lige testet det på min iPhone, der så det ud til at virke fint med ekstrabladet, og det er den eneste side jeg mangler flash support fra, så det er vel OK! Men det nok rigtigt nok det Skalle siger =

iPads performance >> Flash
          
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu