problemet med lærreder er at hvis man på et tidspunkt skal lave om i sin opsætning er det meget svært at få afsat lærredet. Brugtprisen på lærreder er ret lave, så hvis liiige man kan bruge et af dem, så har man en ok løsning til fornuftige penge.
Det som jeg synes er virkelig interessant ved dette lærrede er, at totalprisen er lavere end et anstændigt et fra en velrenommeret fabrikant, men at ydelsen slet ikke er dårlig. Jo jo, man kan få bedre lærreder, men man skal sq gå ret meget op i denne hobby hvis ikke man kan være stillet tilfreds.. Jeg mener, hvis man skal op og bruge 15-20k for noget lign. med nogle marginale forbedringer, så skal man være ret så kritisk hvis man kan retfærdiggøre merprisen. Konen/kæresten synes måske nok de 12-17k kunne bruges på noget mere fornuftigt
Jeg har forventning om at købe en hel rulle uanset hvad. Så har jeg til at forsøge mig frem og have noget i reserve hvis jeg ændrer min opsætning. Så vil det bare være en bonus hvis der er nogen som kan dele udgifterne med mig