recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Anmeldelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Må jeg lave mine egne anmeldelser har på sitet?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMå jeg lave mine egne anmeldelser har på sitet?

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Emne: Må jeg lave mine egne anmeldelser har på sitet?
    Sendt: 30-Juni-2011 kl. 11:02
Hej allesammen

Jeg overvejet at starte min egen anmeldelse serie af film og BD. Men jeg mangler et sted at skrive anmeldelserne. 

Derfor vil jeg spørge om det er okay jeg laver mine anmeldelser her?

Jeg ville godt skrive anmeldelser fordi at jeg tit syntes at anmeldelser ikke er kritiske nok. Samtidig er det også for at blive med til at skrive dansk.

Selve recordere.dk skal ikke gøre noget overhoved jeg vil bare høre om det er tilladt at gøre det Smile

Det kan også være det bliver til noget, men vil bare høre LOL

M.V.H. MrCeecar

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2011 kl. 11:08
Oprindeligt skrevet af MrCeecar MrCeecar skrev:

Hej allesammen

Jeg overvejet at starte min egen anmeldelse serie af film og BD. Men jeg mangler et sted at skrive anmeldelserne. 

Derfor vil jeg spørge om det er okay jeg laver mine anmeldelser her?

Jeg ville godt skrive anmeldelser fordi at jeg tit syntes at anmeldelser ikke er kritiske nok. Samtidig er det også for at blive med til at skrive dansk.

Selve recordere.dk skal ikke gøre noget overhoved jeg vil bare høre om det er tilladt at gøre det Smile

Det kan også være det bliver til noget, men vil bare høre LOL

M.V.H. MrCeecar

Jeg tror i bund og grund ikke, at der er noget i vejen for, at du laver dine egne anmeldelser - det kunne faktisk være spændende. Men for en sikkerheds skyld, så send en PM til Lars om hvor du skal placere dine anmeldelser.
 
Du skal nok bare være opmærksom på, at det du skriver, skal Lars som ansvarshavende kunne "Leve" medSmile 
 
Der er jo også den mulighed, at du faktisk bliver tilknyttet recordere.dk, som anmelder. Jeg er nemlig stoppet som anmelderSmile


Redigeret af Hother - 30-Juni-2011 kl. 11:10
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2011 kl. 11:11
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af MrCeecar MrCeecar skrev:

Hej allesammen

Jeg overvejet at starte min egen anmeldelse serie af film og BD. Men jeg mangler et sted at skrive anmeldelserne. 

Derfor vil jeg spørge om det er okay jeg laver mine anmeldelser her?

Jeg ville godt skrive anmeldelser fordi at jeg tit syntes at anmeldelser ikke er kritiske nok. Samtidig er det også for at blive med til at skrive dansk.

Selve recordere.dk skal ikke gøre noget overhoved jeg vil bare høre om det er tilladt at gøre det Smile

Det kan også være det bliver til noget, men vil bare høre LOL

M.V.H. MrCeecar

Jeg tror i bund og grund ikke, at der er noget i vejen for, at du laver dine egne anmeldelser - det kunne faktisk være spændende. Men for en sikkerheds skyld, så send en PM til Lars om hvor du skal placere dine anmeldelser.
 
Du skal nok bare være opmærksom på, at det du skriver, skal Lars som ansvarshavende kunne "Leve" medSmile 

Jeg vil prøve og kontakte ham. 
Men hvad mener du med at Lars kan "leve" med det? 
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2011 kl. 11:13
Det vil da være godt med nogle filmanmeldelser. Er det ikke det, dette forum under Generelle emner er til:






Redigeret af Brixen - 30-Juni-2011 kl. 11:14
Venlig hilsen
KB
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2011 kl. 11:19
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Det vil da være godt med nogle filmanmeldelser. Er det ikke det, dette forum under Generelle emner er til:





Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2011 kl. 12:11
Jeg ser da flere filmanmeldelser ligge på forsiden. Tror det er brugeren "Bruce", der laver dem. Så bare på med vanten Ceecar Clap
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2011 kl. 12:40
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Jeg ser da flere filmanmeldelser ligge på forsiden. Tror det er brugeren "Bruce", der laver dem. Så bare på med vanten Ceecar Clap

Jo men han er vist også en del af Recordere, hvor jeg bare er en bruger Smile
Det kunne være der var nogle andre regler for anmeldelser eller sådan noget ConfusedSmile
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2011 kl. 13:30
Oprindeligt skrevet af MrCeecar MrCeecar skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af MrCeecar MrCeecar skrev:

Hej allesammen

Jeg overvejet at starte min egen anmeldelse serie af film og BD. Men jeg mangler et sted at skrive anmeldelserne. 

Derfor vil jeg spørge om det er okay jeg laver mine anmeldelser her?

Jeg ville godt skrive anmeldelser fordi at jeg tit syntes at anmeldelser ikke er kritiske nok. Samtidig er det også for at blive med til at skrive dansk.

Selve recordere.dk skal ikke gøre noget overhoved jeg vil bare høre om det er tilladt at gøre det Smile

Det kan også være det bliver til noget, men vil bare høre LOL

M.V.H. MrCeecar

Jeg tror i bund og grund ikke, at der er noget i vejen for, at du laver dine egne anmeldelser - det kunne faktisk være spændende. Men for en sikkerheds skyld, så send en PM til Lars om hvor du skal placere dine anmeldelser.
 
Du skal nok bare være opmærksom på, at det du skriver, skal Lars som ansvarshavende kunne "Leve" medSmile 

Jeg vil prøve og kontakte ham. 
Men hvad mener du med at Lars kan "leve" med det? 
Joh ser du Lars er ansvarshavende redaktør i forhold til presselovgivningen, ligesom han formentlig har nogle ideer om hvad der i sidste instans kan skrives - jeg tror du ved hvad jeg menerSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2011 kl. 13:32
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af MrCeecar MrCeecar skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af MrCeecar MrCeecar skrev:

Hej allesammen

Jeg overvejet at starte min egen anmeldelse serie af film og BD. Men jeg mangler et sted at skrive anmeldelserne. 

Derfor vil jeg spørge om det er okay jeg laver mine anmeldelser her?

Jeg ville godt skrive anmeldelser fordi at jeg tit syntes at anmeldelser ikke er kritiske nok. Samtidig er det også for at blive med til at skrive dansk.

Selve recordere.dk skal ikke gøre noget overhoved jeg vil bare høre om det er tilladt at gøre det Smile

Det kan også være det bliver til noget, men vil bare høre LOL

M.V.H. MrCeecar

Jeg tror i bund og grund ikke, at der er noget i vejen for, at du laver dine egne anmeldelser - det kunne faktisk være spændende. Men for en sikkerheds skyld, så send en PM til Lars om hvor du skal placere dine anmeldelser.
 
Du skal nok bare være opmærksom på, at det du skriver, skal Lars som ansvarshavende kunne "Leve" medSmile 

Jeg vil prøve og kontakte ham. 
Men hvad mener du med at Lars kan "leve" med det? 
Joh ser du Lars er ansvarshavende redaktør i forhold til presselovgivningen, ligesom han formentlig har nogle ideer om hvad der i sidste instans kan skrives - jeg tror du ved hvad jeg menerSmile

Okay, det virker lidt anstændigt men prøver lige at høre ham ad Smile
Til top
bomndk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 25-Marts-2006
Status: Offline
Point: 421
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2011 kl. 13:40
Oprindeligt skrevet af MrCeecar MrCeecar skrev:

Okay, det virker lidt anstændigt men prøver lige at høre ham ad Smile


Det er skam en anstændig side du er inde på Tongue
Mvh
Bo

Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2011 kl. 13:44
Jo men havde nu håbet på at jeg bare kunne lave dem ligesom en tråd i forummet men det virker lidt til at det ikke er så simpelt som jeg troede. Men lad os nu se
Til top
bird Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 16-December-2004
Status: Offline
Point: 296
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2011 kl. 13:48
Selvfølgelig må du lave dine egne filmanmeldelser hvor du kommer med dine subjektive meninger. Blot de ligger i forummet og overholder de stillede retningslinier.

Anmeldelserne på forsiden er fra samarbejdspartnere, og det er jo ikke der som MrCeecar vil lægge sine anmeldelser.

Der er fora for alt muligt andet på dette site, så film/koncert-anmeldelser falder indenfor forummets hovedområde. 

(mindes faktisk der engang var en tråd, hvor man kunne give koncert-DVD/Bluray karakterer og denne blev godkendt)

Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu