recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Anmeldelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Må jeg lave mine egne anmeldelser har på sitet?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketMå jeg lave mine egne anmeldelser har på sitet?

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2011 kl. 19:11
Husk nu lige på at det kan være det ikke bliver til noget! Jeg vil bare høre om jeg overhoved måtte gøre det. 

Det virker lidt som om folk for venter at jeg nu gør det Wink
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2011 kl. 21:17
Jeg tror at jeg dropper anmeldelserne og indsætter mine karakter i Kampus tråd, da jeg desværre ikke kan se hvordan jeg kan få tid til det når jeg snart skal gå i 3.G og samtidig har lovet mig selv at begynde på en masse projektet med skolen.

Undskyld ulejligheden, jeg håber dog at der er andre der måske vil prøve at lave nogen anmeldelser som jeg ville have gjort ud fra de informationer jeg har givet i tråden. 

Jeg håber i kan tilgive migEmbarrassedHug LOL


Redigeret af MrCeecar - 30-Juni-2011 kl. 21:17
Til top
B-CLG Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-April-2009
Status: Offline
Point: 655
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2011 kl. 09:05
Oprindeligt skrevet af MrCeecar MrCeecar skrev:

Jeg tror at jeg dropper anmeldelserne og indsætter mine karakter i Kampus tråd, da jeg desværre ikke kan se hvordan jeg kan få tid til det når jeg snart skal gå i 3.G og samtidig har lovet mig selv at begynde på en masse projektet med skolen.

Det lyder som en absolut begavet prioritering fra din side.

Fortsætter det med at brænde i fingrene for at skrive anmeldelser, så kan du jo også kommentere eksisterende anmeldelser, eller skrive indlæg der går specifikt på eksempelvis lyden.

Bortset fra det, så synes jeg at det er en spændende interesse du har.
I første omgang havde jeg dog vanskeligt ved at få selve film-anmelderrollen til at passe specielt godt til en anmelder i gymnasiet, da gode anmeldere ofte trækker på en enorm referenceramme af eksisterende film, musik, kultur, religion etc. Omvendt kan dette også blive for selvsmagende og kultureliteagtigt, så det kunne have været et pust af frisk luft.

/B
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2011 kl. 09:43
Oprindeligt skrevet af MrCeecar MrCeecar skrev:

Jeg tror at jeg dropper anmeldelserne og indsætter mine karakter i Kampus tråd, da jeg desværre ikke kan se hvordan jeg kan få tid til det når jeg snart skal gå i 3.G og samtidig har lovet mig selv at begynde på en masse projektet med skolen.

Undskyld ulejligheden, jeg håber dog at der er andre der måske vil prøve at lave nogen anmeldelser som jeg ville have gjort ud fra de informationer jeg har givet i tråden. 

Jeg håber i kan tilgive migEmbarrassedHug LOL

Livet er langt - du kan sagtens nå at få "projekt anmeldelser" ført ud i livet - men alle skal starte et sted. Jeg synes da bare du skal fyre en anmeldelse af i ny og næ i forummet når du har tid og lyst, det gode ved at gøre det i forummet og ikke som en mere "officiel" anmeldelse, er at forventningerne er lavere, så du kan "få lov til" at udvikle og finpudse din skrivestil osv, uden konstant at få en spand kold vand i hovedet fordi nogle mener at din anmeldelse ikke er "professionel" nok. Der er ingen der bliver præsident første dag de stiller op i politik Smile Så brug forummet som det er tiltænkt: Del dét du kan og har lyst til, også selv om det ikke nødvendigvis er konsistent. Hvem ved - måske står du en dag med en jobmulighed hvor du kan bruge det som reference for dine skriveevner? Så bare klø på, der er ingen der siger det partout skal være en fast klumme fra dag ét.
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2011 kl. 12:15
er helt enig med otto
lav dine anmeldelser, når du har overskud 
behøver jo ikke og være en forkromet løsning fra dag et
man skal jo starte et sted

fint med en beskrivelse frem for nogle tal fra 1-6
så er der begge muligheder og det vil så supplere hinanden



Redigeret af xcardman - 01-Juli-2011 kl. 12:18
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2011 kl. 12:32
Jeg tror jeg vil tage jeres indlæg til mig og lave noget mere "løst" planlagte anmeldelser. Forstået på den måde at de kommer når jeg har løst og ikke inden for et specielt tidspunkt eller ligende. 

Det er nok en god ide at starte sådan i hvert fald Smile 
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2011 kl. 14:32
Oprindeligt skrevet af MrCeecar MrCeecar skrev:

Jeg tror jeg vil tage jeres indlæg til mig og lave noget mere "løst" planlagte anmeldelser. Forstået på den måde at de kommer når jeg har løst og ikke inden for et specielt tidspunkt eller ligende. 

Det er nok en god ide at starte sådan i hvert fald Smile 
Thumbs up herfra, både for initiativ og lyst. Jeg vil se frem til dine anmeldelser.
 
BS
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu