recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - N-OoF søstertråd.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

N-OoF søstertråd.

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2011 kl. 23:34

N-OoF søstertråd.

Tråden her er oprettet som en sandkasse hvor vi kan diskutere hvilke emner der skal med i Netværk-Opslagsliste og FAQ tråden. Dette sker PGA jeg ikke ønsker at dem der har behov for information ang. netværk skal rode rundt i vores forskellige indlæg og diskussioner.
 
Jeg ser meget gerne at jer der mangler information i N-OoF tråden beskriver hvilket emne der mangler, derefter vil jeg herunder oprette og vedligeholde en liste over kommende emner for opslagslisten og FAQ'en.
 
Så vidt min tid tillader dette vil jeg oprette et emne i N-OoF der beskriver det ønskede. Hvis der sidder andre brugere der ønsker at bidrage med viden til tråden kan de se hvilke emner der mangler at blive beskrevet. Man kan så sende mig en PB med et ønske om at bidrage og jeg sletter emnet på listen (så der ikke er 2 brugere der bruger tid på samme beskrivelse). Indlægget postes i denne tråd eller sendes til mig og vil blive indført i N-OoF.
 
Finder man fejlagtige informationer eller syntes at der mangler en yderligere beskrivelse af et indlæg er man meget velkommen til at komme med rettelser.
 
Jeg håber i tager godt imod initiativet og finder anvendelse for trådene samt at der er nogen der er netværkskyndige der ønsker at bidrage med at få samlet god information så det er let tilgængeligt.
 
BS


Redigeret af Bschmidt - 24-Juli-2011 kl. 23:33
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu