recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Anbefal et godt hifi-møbel
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAnbefal et godt hifi-møbel

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
JannickB Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 10-November-2008
Status: Offline
Point: 46
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2011 kl. 20:21
Jeg bruger selv dette møbel fra BoConcept http://www.boconcept.dk/TV-m%C3%B8bler.aspx?ID=83647&imageid=1045 .

Det er ikke dybt nok til store forstærkere, men da de alligevel er skjulte kan de bare stå sidelæns. Du kan så kombinere med en ir-repeater for at kunne styre enhederne udefra. Har haft omkring 60 kg forstærkere stående uden problemer.

Der er en ~8 cm høj åbning i bagpladen hvor der kan trækkes kabler igennem og som giver noget køling. Jeg havde på et tidspunkt en ps3 stående og borede i den forbindelse hul til 2 120mm blæsere i bagpladsen. 



Redigeret af JannickB - 12-Juli-2011 kl. 20:32
Pioneer LX5090H | Emotiva RPA-2 | Emotiva XDA-1 | Dali Helicon 300 Mk2 | Dali Silver Wave Four | Sony PS3
Til top
Sionic Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Juni-2009
Status: Offline
Point: 165
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2011 kl. 21:41
Jeg har Frislev. http://frislev.com/

Go' dybde til store forstærkere etcetera... Der er mange kombinationsmuligheder.

Redigeret af Sionic - 12-Juli-2011 kl. 21:43
Til top
marcc05 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 02-April-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 38
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2011 kl. 11:05
Oprindeligt skrevet af dreamz dreamz skrev:

Tak for forslaget, omend deres priser er lige vel pebrede. Således fandt jeg dette:


Som på mange måder ville passe perfekt, hvis altså ikke lige prisen var 14.00 pund - eller 12.000 kroner.
 
Spectral er vidst et tysk mærke og man betaler sikkert overpris hvis man køber det ved et engelsk site, ligesom tyskerne betaler voldsom overpris for alt der hedder Cambridge Audio.
 
Se f.eks. samme TV-møbel her:
 
Tysk:
 
Dansk:
 
Stadig mange penge for et TV-møbel i min verden, men noget lavere end de 12K Smile.  


Redigeret af marcc05 - 13-Juli-2011 kl. 11:06
Til top
dreamz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2008
Status: Offline
Point: 857
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2011 kl. 11:21
Tak til alle for mange gode og inspirerende forslag og tips. Især tak til linket til tvbord.dk, som jeg slet ikke kendte. 

De mest gængse hifi-møbler - som vel rettelig er tv-møbler - tager sjældent højde for, at man også skal have plads til en 15-20 cm høj AV-receiver og en ditto effektforstærker. 

Eftersom det jo 'kun' er et møbel, får min bedre halvdel også et ord at skulle have sagt, men jeg skal nok vende tilbage, når det nye husalter er indkøbt.

Og igen; tak for indsatsen.Handshake
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu