recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Miraclebox 9  / Octagon 1028 m.fl.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Miraclebox 9 / Octagon 1028 m.fl.

 Besvar Besvar Side  <1 23456 54>
Forfatter
Besked
griffel Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 159
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér griffel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2011 kl. 21:18
Jeg har netop bestilt en Octagon hos Satshop.tv... Så må det bære eller briste Cool
13,90 Euro i fragt men 17,90 Euro i kreditkortgebyr! Pinch Censored

Nå, jeg er spændt og vender tilbage Wink


Hilsen Jakob :-)
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2063
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2011 kl. 21:35
En ekstra bonus, som jeg har opdaget er, at der kan laves chase-play fra en ekstern enhed, dvs man kan fange en igangværende optagelse på boksens HDD, og afspille denne via nettet!
 
... og så en bugDead, som jeg har læst mig til. Boksen har problemer med nogle (Sharp) TV, hvilket får boksen til at fryse, hvis TV'et ikke er tændt før boksen. Indtil der forhåbentligt findes en FW-løsning, så må man fjerne en pin fra HDMI kablet - mit Sharp er dog ikke påvirket.
miri
Til top
Dr. Jones Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 264
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dr. Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2011 kl. 14:58
Oprindeligt skrevet af griffel griffel skrev:

Jeg har netop bestilt en Octagon hos Satshop.tv...
 
Hvis du skal have Boxer-kort i, ser jeg meget frem til en feedback. F.eks. om den kan optage fra tre betalingskanaler på samme tid...
· Philips 37PFL9603H
· Miraclebox 9 HD 2xT2
· Arion AC-9410PVR HDMI
· Philips BDP 7500
Til top
griffel Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 159
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér griffel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2011 kl. 22:40
Oprindeligt skrevet af Dr. Jones Dr. Jones skrev:


Hvis du skal have Boxer-kort i, ser jeg meget frem til en feedback. F.eks. om den kan optage fra tre betalingskanaler på samme tid...


Jeg regner ikke med at skulle have et kort i lige foreløbigt, for jeg vil ikke betale for at se tv Wink
Og hvis det betyder at jeg må undvære TV2 fra Nytår så gør jeg det...
Godt jeg kan tysk, for udbuddet er kæmpestort på Astra LOL
Hilsen Jakob :-)
Til top
griffel Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 159
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér griffel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2011 kl. 22:45
Oprindeligt skrevet af miri miri skrev:

HE-AAC lydsporene er ikke registreret korrekt i det .TS-format som boksen skaber og derfor ikke umiddelbart læsbare for eksterne medieafspillere.


Dvs. at man ikke bare kan afspille den i f.eks. VLC-player er KMP-player?
Hilsen Jakob :-)
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2063
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2011 kl. 23:03
Oprindeligt skrevet af griffel griffel skrev:

Oprindeligt skrevet af miri miri skrev:

HE-AAC lydsporene er ikke registreret korrekt i det .TS-format som boksen skaber og derfor ikke umiddelbart læsbare for eksterne medieafspillere.

Dvs. at man ikke bare kan afspille den i f.eks. VLC-player er KMP-player?
Nej, jeg har været nødt til at køre dem i gennem TS-Doctor før jeg fik lyd....
 
miri
Til top
Dr. Jones Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 264
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dr. Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2011 kl. 08:24
Nogen der har DVB-T2-versionen, som har prøvet den med Boxer-kort? Ellers udlåner jeg gerne et kort til test...?
· Philips 37PFL9603H
· Miraclebox 9 HD 2xT2
· Arion AC-9410PVR HDMI
· Philips BDP 7500
Til top
griffel Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 159
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér griffel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2011 kl. 09:03
Oprindeligt skrevet af Dr. Jones Dr. Jones skrev:

Nogen der har DVB-T2-versionen, som har prøvet den med Boxer-kort? Ellers udlåner jeg gerne et kort til test...?
 
Jeg har bestilt en med DVB-T2 og DVB-S2.
Bor i Haderslev, så du er da velkommen når den er sat op og klar.
Bor du langt væk?
Hilsen Jakob :-)
Til top
Dr. Jones Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 264
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dr. Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2011 kl. 09:41
Ja desværre lidt langt væk - Odder.
Men hvis du er frisk på at teste kortet, sender jeg det gerne (med frankeret returkuvert og det hele). Jeg har alligevel et ekstra kort liggende, der bare venter på at blive sat i en PVR, når jeg har fundet den rigtige...
 
Testen går vist mest ud på muligheden for at optage flere betalingskanaler på samme tid (evt. hvor mange), samt at se krypterede kanaler, mens der optages andre.
Derudover er jeg helt generelt spændt på at høre dine erfaringer, f.eks. med optagelse af HD-indhold, samt optagelse fra Boxers EPG.
 
Hvis du har lyst til at gøre mig (og de andre recordere-læsere) denne tjeneste, kan du sende mig din adresse (evt. som 'personlig besked').
· Philips 37PFL9603H
· Miraclebox 9 HD 2xT2
· Arion AC-9410PVR HDMI
· Philips BDP 7500
Til top
griffel Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 159
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér griffel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2011 kl. 10:09
Oprindeligt skrevet af Dr. Jones Dr. Jones skrev:

Hvis du har lyst til at gøre mig (og de andre recordere-læsere) denne tjeneste, kan du sende mig din adresse (evt. som 'personlig besked').
 
Jeg vender lige tilbage til dig når den er oppe og køre, ok? Thumbs Up
Hilsen Jakob :-)
Til top
Dr. Jones Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 264
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dr. Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2011 kl. 10:14
Super.
· Philips 37PFL9603H
· Miraclebox 9 HD 2xT2
· Arion AC-9410PVR HDMI
· Philips BDP 7500
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2063
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2011 kl. 10:54
Jeg har ændret titlen på tråden...
miri
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 23456 54>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu