|
Prisbevidst surround til lavloft rum |
Besvar |
Forfatter | |
stavn
Junior bruger Oprettet: 26-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
Emne: Prisbevidst surround til lavloft rum Sendt: 01-August-2011 kl. 22:46 |
Omgivelser: kælder 3m bred 2m til loft (8 m lang, men bruger kun de 4 meter til bio) Billede: Epson TW3200 HD projector (ikke 3D) med et 100" lærred (=221 cm i bredden) Se figur nedenfor. Skal bruges til film, Wii og XBox, ikke Hifi musik. Budgettet til lyd meget stramt. Det skal være blueray og surround, og jeg har brug for ialt 4 HDMI kilder. Også gerne internet og DLNA. Højttalerne skal hænges i loft og må ikke være høje specielt baghøjtalerne da man skal kunne gå forbi dem i den lavtloftede kælder. Jeg har set på et Samsung HW-C560S + Samsung BD-D5300 pris ialt 3800 kr hos Cinemagic. Jeg ved godt det er meget lidt for sådan et anlæg. Nogle forslag til forbedringer max 5000 kr ialt? Måske nogle højttalere der er bedre egnede til loft montering? Måske en aktiv subwoofer? Eller et helt andet anlæg. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |