recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Prisbevidst surround til lavloft rum
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPrisbevidst surround til lavloft rum

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
stavn Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 26-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 38
Direkte link til dette indlæg Emne: Prisbevidst surround til lavloft rum
    Sendt: 01-August-2011 kl. 22:46
Omgivelser: kælder 3m bred 2m til loft (8 m lang, men bruger kun de 4 meter til bio)
Billede: Epson TW3200 HD projector (ikke 3D)  med et 100" lærred (=221 cm i bredden)
Se figur nedenfor.

Skal bruges til film, Wii og XBox, ikke Hifi musik. Budgettet til lyd meget stramt. Det skal være blueray og surround, og jeg har brug for ialt 4 HDMI kilder. Også gerne internet og DLNA. Højttalerne skal hænges i loft og må ikke være høje specielt baghøjtalerne da man skal kunne gå forbi dem i den lavtloftede kælder. Jeg har set på et Samsung HW-C560S Samsung BD-D5300 pris ialt 3800 kr hos Cinemagic. Jeg ved godt det er meget lidt for sådan et anlæg. Nogle forslag til forbedringer max 5000 kr ialt? Måske nogle højttalere der er bedre egnede til loft montering? Måske en aktiv subwoofer? Eller et helt andet anlæg.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu