recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Galaxy tab 10.1 android version for gammel??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Galaxy tab 10.1 android version for gammel??

 Besvar Besvar Side  <1 12131415>
Forfatter
Besked
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2014 kl. 11:54
http://forum.recordere.dk/search_results_posts.asp?SearchID=20140719114840&KW=

Metodik. Gå ind på ovennævnte link og se hvordan du som trådstarter har været med til at flytte debatten bort fra emnet. :) så du kritiserer faktisk dig selv, mens alle andre mest har respekteret din "flytning"

Emnet er dog ikke blevet mindre uinteressant, men måske skal du ændre overskriften af tråden til fx valg af ny tablet.
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2014 kl. 11:58
Windows 8 tablets understøtter mirroring via Miracast.

M.v.h.
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2014 kl. 13:03
Nye Samsung Tablets vil også understøtte, idet min smartphone S5 allerede gør.
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2014 kl. 05:37
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Windows 8 tablets understøtter mirroring via Miracast.

M.v.h.
Men så skal man jo også ud at investere i nyt udstyr til vores TV. Og Miracast lader desværre alt for meget tilbage at ønske for mig. Hvordan får jeg måske mit Netflix med DD+ lyd? Hvordan får jeg mit Plex med ditto lyd?

Miracast skal nok komme efter de andre. Men lige nu, er det ikke moden nok til de fede ting Chromecast og ATV kan. Og det får det nok ikke nemmere, når Android TV kommer.
Til top
Metodik Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-November-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 67
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Metodik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2014 kl. 09:27
Når vi f.eks er i færd med at planlægger en ferietur, strikker vi ofte en feriepakke sammen med, fly, overnatning, billeje osv. .
I denne proces har vi ofte brug for alle samtidig at kunne se ting fra webbrowseren, budgettet i excel, ting der er kommet ind i mailboxen fra forespørgsleer.
Her er billed- og lydkvaliteten ikke så væsentlig.
Det er ikke lykkedes mig at finde en mirrorløsning til dette. uvæsentlig
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2014 kl. 09:45
Det klarer en Apple som en mis. Tilrettelægger rejsen på min Mac og med deling via iCloud findes det nu på iPad og iPhone
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2014 kl. 11:26
Oprindeligt skrevet af Metodik Metodik skrev:

Når vi f.eks er i færd med at planlægger en ferietur, strikker vi ofte en feriepakke sammen med, fly, overnatning, billeje osv. .
I denne proces har vi ofte brug for alle samtidig at kunne se ting fra webbrowseren, budgettet i excel, ting der er kommet ind i mailboxen fra forespørgsleer.
Her er billed- og lydkvaliteten ikke så væsentlig.
Det er ikke lykkedes mig at finde en mirrorløsning til dette. uvæsentlig
 
På en Windows 8 tablet, tilsluttet TV, får du den almindelige desktop op på TV'et, og kan dernæst swirpe sidelæns, mellem dine åbne programmer.
 
M.v.h.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2014 kl. 11:27
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Det klarer en Apple som en mis. Tilrettelægger rejsen på min Mac og med deling via iCloud findes det nu på iPad og iPhone
 
Du har vist ikke helt forstået, hvad det er, Metodik gerne vil kunne.
 
M.v.h.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2014 kl. 11:31
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Det klarer en Apple som en mis. Tilrettelægger rejsen på min Mac og med deling via iCloud findes det nu på iPad og iPhone



 

Du har vist ikke helt forstået, hvad det er, Metodik gerne vil kunne.

 

M.v.h.

At få billedet op på TV'et kan vist de fleste.

At tilrettelægge turen med alt relevant hjemme på PC'en, og tage det med på iPad/iPhone, kan Apple.

Redigeret af Kampus - 20-Juli-2014 kl. 11:33
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2014 kl. 11:35
Jeg taler om flere programmer åbent hele tiden, som der kan skiftes i mellem.

M.v.h.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2014 kl. 11:37
Hvordan får du i øvrigt billedet fra en iPad op på TV'et, hvis du ikke har et DLNA-kompatibelt TV?

M.v.h.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2014 kl. 11:39
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Jeg taler om flere programmer åbent hele tiden, som der kan skiftes i mellem.

M.v.h.

Jeg troede det var mirroring
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 12131415>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu