recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Garmin Nüvi 255 WT eller TomTom XL Europe
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGarmin Nüvi 255 WT eller TomTom XL Europe

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bird Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 16-December-2004
Status: Offline
Point: 296
Direkte link til dette indlæg Emne: Garmin Nüvi 255 WT eller TomTom XL Europe
    Sendt: 28-Juni-2008 kl. 20:24
Så har jeg brug for hjælp.

Jeg skal have navigation der dækker VestEuropa og som er let at betjene. Der må gerne være oversigt over fartkameraer, samt TMC er også ønsket. Jeg gider ikke have mange kabler hængende i bilen, så TMC må gerne være så integreret som muligt.

Jeg kender TomTom produkterne (PDA-model) og det har fungeret fornemt. Jeg kender intet til garmin (kan man se 2D-oversigt i garmin? - jeg er ikke så meget for 3D rutevejledningen).

 Hvad skal jeg vælge af disse 2 modeller?



Til top
mortenf Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-Februar-2005
Status: Offline
Point: 151
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2008 kl. 15:05
Er der nogen der kan fortælle hvad forskellen på en Nuvi 250 og en Nuve 255 er?
Til top
MortenKBH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 751
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2008 kl. 15:07
TMC
Panasonic TX-P50ST50

Panasonic dvd S53

NAD 356 BEE med indbygget DAC

Sonos Connect

B&W DM685
Til top
rs-6200 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 14-April-2006
Sted: åbenrå
Status: Offline
Point: 158
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2008 kl. 16:53
hej har selv prøvet tom tom one xl og garmin den nye 255 wt den er hel perfekt og kan både vise 2d og 3 d forskellen på 250 og 255wt er den indbyggede tmc antenne i opladeren til trafik oplysninger samt viser den både stationære og mobile fart målere  og det virker og garmin har en hurtig support. men tom tom har en masse muligheder med interesse steder samt mab schar som er enormt rart  så er man fuld opdateret hele tiden og det er gratis men der skal man betale et årlig gebyr for foto kameraer men de har en meget meget dårlig support samt tom tom er meget lys følsom lidt sol og du kan ikke se noget på skærmen hvor garmin er hel super  selv om solen er lige på kan man se skærmen  håber det hjalp dig har prøvet den nye tom tom 730 som de skriver så meget om  men den er ikke bedre end onexl

Redigeret af rs-6200 - 07-Juli-2008 kl. 16:56
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu