|
Netflix |
Besvar |
Forfatter | |
pnhh
Guld medlem Oprettet: 26-August-2006 Sted: Lystrup Status: Offline Point: 872 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 15-Januar-2024 kl. 10:40 |
Over vejer netflix. Men er lidt i tvivl om hvilken pakke man skal vælge.
Er der nogen forslag til valg pakke. |
|
Oppo 93. Lg 55 b6
Audio Classic rørforstærker 509. Audio Classic forforstærker 8285LX. Audio Classic riaa. Clear Audio Concept. Zu Audio Omen Def. |
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4664 |
Funktioner
Tak(0)
|
“Pakkerne” er vel ens, der er bare forskel på hvilken opløsning du får dem i. |
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1020 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du starter bare med den billigste - og hvis billedkvaliten ikke er god nok, kan du skifte til en bedre, når du har lyst. Din eksisterende saldo modregnes i den nye abonnementspris.
Som Munch skriver er indholdet det samme uanset abonnement.
|
|
pnhh
Guld medlem Oprettet: 26-August-2006 Sted: Lystrup Status: Offline Point: 872 |
Funktioner
Tak(0)
|
Takker for svar.
Vil begynde med det billigste abonnement.
|
|
Oppo 93. Lg 55 b6
Audio Classic rørforstærker 509. Audio Classic forforstærker 8285LX. Audio Classic riaa. Clear Audio Concept. Zu Audio Omen Def. |
|
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
Netflix i Tyrkiet pris 20,- Mdr for billigste og det virker med danske undertekster her i landet.
|
|
Erik K
Super bruger Oprettet: 29-November-2020 Status: Offline Point: 279 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du selv prøvet tricket med Tyrkiet for nylig, eller er det bare en gammel oplysning, du har fundet på nettet? Ellers ønsker jeg held og lykke med forsøget. Medmindre du ejer en telefon med et tyrkisk simkort og/eller et tyrkisk betalingskort, så har det ikke kunnet lade sig gøre i længere tid. Selv om man bruger en VPN, så er Netflix blevet så snu, at dit danske betalingskort afslører dig. Dette medfører så, at de skal have dit tyrkiske telefonnummer, som de vil sende en aktiveringskode til. Jeg har selv prøvet for nogle måneder siden og det lykkedes ikke. Hvis der er nogen, der er lykkedes med det for nyligt, så vil jeg da gerne høre om den anvendte metode.
Redigeret af Erik K - 22-Januar-2024 kl. 00:01 |
|
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
Det var jeg så ikke klar over vidste kun af det har virket for nogen år siden.
|
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9372 |
Funktioner
Tak(0)
|
Brug et gavekort, det virker.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |