|
Anmeldelse af Humax BXR HD+ |
Besvar | Side <1 383940 |
Forfatter | ||||
flemmingjensens
Ny bruger Oprettet: 11-November-2011 Sted: DK Status: Offline Point: 19 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Hvad mener i med svenske/danske kanaler? Jeg har fyldt min 500 giga Harddisk med serieoptagelser af amarican chopper, super sælgere osv. Den optager lystigt.... Så kan ikke nikke genkendene til problemet.
|
||||
Mvh. Flemming
|
||||
Badsted
Guld medlem Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Vil det sige, at du kan sætte f.eks. The Pacific til at optage hvert eneste afsnit automatisk og altså ikke bare en optagelse, det bliver gentaget på samme tidpunkt?
Mvh Henrik Badsted |
||||
flemmingjensens
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Ja, og det fungerer fint. Selv nu hvor jeg har min HD fuld, går den i gang med at optage. Men kommer selvfølgelig så med fejl om at optagelser under 30 sek ikke kan gemmes. :-) Har serieoptaget amarican chopper fra 6eren, Super sælgere fra discovery osv. Kan ikke sige om alle kanaler understøtter funktionen, men dem jeg har haft behov for virkede fint. |
||||
Mvh. Flemming
|
||||
flemmingjensens
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Har underligt nok virket fint de sidste måneder. Hmmm... Har boxer mon ændret noget, for syntes bestemt det er samme software nummer i humaxén. |
||||
Mvh. Flemming
|
||||
SmasherDK
Junior bruger Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 45 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Har købt en Humax BXR-HD (ikke +) og har tilkoblet en gammel 80 GB HD til den, har fulgte max nordics tips og tricks guide, formateret harddisken, tilkoblet den som PVR, men hver gang jeg tilkobler den som PVR så bruger den 40 GB plads (halvdelen af disken).
Har slået time-shift fra, og formateret mange gange på ny. Men samme problem hver gang. Kan det ikke slåes helt fra? :-)
|
||||
nesager
Guld medlem Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Hej. Kan ikke lige hjælpr med dit problem.Har selv + modellen. Og der skriver de hos max nordic. BXR-HD+ Hvorfor er der kun 384GB ledig på harddisken når den har 500GB stor harddisk? Humax BXR-HD laver altid en to timers optagelse hver gang der skiftes kanal. Det betyder der altid kan springes to timer baglæns i en optagelse. Modtageren reserverer plads til disse optagelser på harddisken og angiver kun den plads som du kan bruge til optagelser. Denne funktion kan desværre ikke slås fra. Men om det også gælder din model ved jeg ikke. Mvh. Ps.kan også se at det forsøger skulle virke. BXR-HD Hvorfor er der brugt 40Gb på HDD'en og kan det fjernes? Under 'Indstillinger'> 'Fortrukkne' > 'Optagelser' > 'Time Shift Recording' vælges 'Off'. Herefter skal harddisken formateres. Nu er de 40Gb ikke længere brugt, men til gengæld er det ikke længere muligt at spole 2 timer tilbage i en optagelse. |
||||
SmasherDK
Junior bruger Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 45 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Det er lige præcis det jeg har prøvet også, optil flere gange, men det virker ikke rigtig.
Men ellers må jeg vel bare leve med det, optager kun når jeg arbejder aften, ser det og sletter igen :) |
||||
larsen
Bruger Oprettet: 16-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 244 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
jeg har et problem med , at forbinde min nye sony ex653 med HDMI.
For bindelsen falder ud ( eller kommer og går) når jeg ser noget på DR's kanaler med 720P. jeg kan løse det ved at sætte udgangen på humax til 576 i eller 576 P, så er der ikke nogle udfald på tv. Hvis jeg afbryder strøm til humax virker den med 720P et stykke tid, men begynder så at falde ud igen. Jeg har også en viasat box pace 865, og der er ingen problemer. Jeg har prøvet alle mulige indstillinger på tv, og byttet HDMI indgang, men det hjælper ikke. er der nogen der kender dette problem og evnt. løsning ?
|
||||
Besvar | Side <1 383940 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |