|
Ny brugt pc eller mac med sporing |
Besvar |
Forfatter | |
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4262 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 15-April-2024 kl. 12:57 |
Min søn har desværre fået stjålet sin Lenovo computer på skolen.
Jeg sidder derfor og kigger efter en "ny" skolecomputer til ham. Den bruges primært til officeprogrammer og surfing på skolen. Nu sidder jeg så og tænker i to løsninger: En brugt Mac med mulighed for find my mac, lige som han har på sin iPhone. Men hvor gammel en air eller Macbook må man kigge efter til hans brug? En lenovo t-serie igen, men kan man så få noget ala find my mac der virker?
|
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
Brugt Macbook Air 2020 med M1 Apple Silicon - ikke ældre, da Apple er ved at skifte væk fra Intel CPUer.
Forskellen på Air og Pro med M1, M2 osv. er at Pro har blæser, Air drosler ned, hvis der er fare for de bliver for varme. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1020 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja - det er en funktion i Windows. Redigeret af longjohn2 - 16-April-2024 kl. 21:22 |
|
Kristian3th
Bruger Oprettet: 06-Oktober-2010 Sted: Vsj Status: Offline Point: 125 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der sælges Macbook Air med M1 processer for mellem 4-5.000 på dba. Det er stadig et godt køb. Din søn vil ikke kunne mærke forskel på en M1 og en M3.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |