recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Underligt problem !
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Underligt problem !

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JayKay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: Helsingør, Dk
Status: Offline
Point: 545
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayKay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Underligt problem !
    Sendt: 01-Oktober-2012 kl. 17:43
Her til morgen opdagede jeg at både min iPhone 4s og min iPad 3 opførte sig underligt.
Jeg har haft ios 6 beta på begge devices og nu da jeg tænder dem komme de begge frem og siger at "this device is not registered as part of the Iphone Developer Program. If you are a member of the Program, please register your device in the @@url@@"
Har måtte gendanne min iPhone men da jeg kun havde en sikkerhedskopi fra Maj i år, mangler jeg dermed en hel del sms beskeder :(
Nogen der ved hvad jeg kan gøre for at få dem igen?
Programmer er ligegyldig da jeg jo kan hente dem igen i skyen.



Til top
KasperHogh Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2012
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 61
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KasperHogh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2012 kl. 17:16
Du kan ikke gøre noget nu, da du har gendannet.
Grunden til at du fik dit problem er (går jeg ud fra) at du har købt et par UDID registreringerne på nettet, og ham du har købt dem af har ikke fornyet sin developer-konto.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu