|
iOS 16.6.1 bruger ekstrem meget strøm? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10425 |
Funktioner
Tak(0)
|
Og det er min telefon også. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
Jorgen E
Junior bruger Oprettet: 14-April-2023 Status: Offline Point: 36 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har lige oplevet det samme på iPadOS 17.1 Fra 100% batteri til 17% på mindre end et døgn
Under batteri kan jeg se, at Chrome har brugt godt 62% Ved ca. 1 time aktiv skærmtid og 20 timer i baggrund - altså uden min iPad har været aktiv og i brug. Rest forbrug streaming et par timer (15%) + diverse. Det er aldrig sket før de 5 år jeg har haft den og lidt research har ledt på sporet af en indstilling for Chrome, der tillader opdatering i baggrunden, hvad det så end bruges til. Det er muligvis blevet aktiveret ved opdatering, så jeg har slået det fra nu og håber det var årsagen. Der er rapporter om andre indstillinger også, som fejlagtig er ændret ved opdatering til 17.1 - bla. privatlivsindstillinger i iOS 17.1
|
|
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har ikke set iPad OS 17.1 endnu?
Prøv at slet Chrome og installere den igen....
Den seneste iPad OS 17 jeg har set er 17.0.2 som jeg også har på min pro m2 Ligeledes er iOS 17.0.2 og den sendte jeg har set og benytter Batteri tab/ drain er et mareridt for nogle med Apple Watch OS10 - 10.0.1 inkl. mit eget... Tester i øjeblikket med Watch OS 10.0.2 om der ændringer med power drain |
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |