recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedre lyd færre knapper
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedre lyd færre knapper

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Zster Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 29-Juli-2012
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zster Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bedre lyd færre knapper
    Sendt: 15-August-2012 kl. 09:40
Hej!

Hvordan skal jeg gribe det an hvis i ekstra værelset har et 40" Samsung LCD jeg ønsker bedre lyd til.
Jeg mangler en DVD afspiller til div. Disney/Barbie

Jeg orker ikke flere fjernbetjeninger og jeg orker ikke 5.1 så jeg er ude i Soundbar, Bose 3-2-1 el. lign.

Jeg forestiller mig en HT-E8200 kan kobles til med optisk kabel og følger original fjernbetjeningen?

Er det den eneste løsning?

Pris < Nemhed > Features

Jeg er reelt ligeglad med RIGTIG surround og krystalklar lyd. Det skal bare være bedre end det indbyggede og være uden for meget ballade. 95% af tiden bliver fjernsynet bare tændt (når vi ikke er enige om hvad der kører i stuen Wink ) og der er drømmen at det indbyggede lyd er stille og de højttalere der er der istedet tænder og følger volume styret af fjernbetjeningen til fjernsynet..

Giver det mening? :)
Til top
dkxdn Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 06-Juli-2006
Status: Offline
Point: 46
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dkxdn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2012 kl. 13:07
Ville da overveje et PC højttalersæt eller andre aktive højttalere som tilsluttes via en el-spareskinne så det tænder sammen med TVet og benytter hovedtelefon udgangen således du stadig kan benytte TV remoten til at skrue op/ned på.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2012 kl. 14:26
Mener faktisk at man få linie udgangen til at følge TVets fjernbetjenning.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2012 kl. 15:48
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Mener faktisk at man få linie udgangen til at følge TVets fjernbetjenning.


Hvilken linieudgang?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu