recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apple Watch vil ikke lade
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Apple Watch vil ikke lade

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
orm08 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Januar-2010
Status: Offline
Point: 231
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér orm08 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2024 kl. 09:09
Du behøver ikke køben en originalt for at det virker.

Apple Watch SE 2nd Gen har hurtig opladning, og derfor kan man ikke være sikker på at alt gammelt udstyr vil virke. Når man køber sådant udstyr kan man vel ike forvente det holder evigt til alle fremtidige modeller.

Jeg har et Apple Watch 8, og valgte at købe denne:
https://www.amazon.de/gp/product/B0C7BSJMWK/ , jeg gav €28 i 2023, nu koster den €30 (med €10 voucher) - Den virker fint, og jeg bruger den med en iPhone 15pro, hvor både Watch og ur kan lade sammen, Airpod Pros kan også lades samtidigt, men det bruger jeg sjældent.

Ellers er der denne her fra Belkin:





Til top
Kurt Poulsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1504
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kurt Poulsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2024 kl. 10:49
Det er også den konklusion jeg er kommet frem til efter andres erfaringer. Så jeg har bestilt en ny der skulle kunne lade på de nyeste Apple Watch. 
Så må vi se hvad der sker.

Tak for hjælpen 
Mvh Kurt

Philips 50PUS9006,
Sony BD200D
Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere.
Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2024 kl. 12:36
Oprindeligt skrevet af orm08 orm08 skrev:

Du behøver ikke køben en originalt for at det virker.

Apple Watch SE 2nd Gen har hurtig opladning, og derfor kan man ikke være sikker på at alt gammelt udstyr vil virke. Når man køber sådant udstyr kan man vel ike forvente det holder evigt til alle fremtidige modeller.
Bemærkning:

Apple Watch SE-modeller understøtter ikke hurtig opladning.

https://support.apple.com/da-dk/102454
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu