recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Rep af skærm SGS3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Rep af skærm SGS3

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bitnissen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 07-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 117
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bitnissen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Rep af skærm SGS3
    Sendt: 05-Maj-2014 kl. 17:36
Jeg fik en revne i displayet til min næsten nye Samsung Galaxy S3. 

Jeg har tidligere læst at Samsung skulle tilbyde dette meget billigt, men de henviser til deres servicepartnere. 

Jeg har skrevet til Service Center Gruppen, som tilbyder at skifte skærmen for 1400,- Dead

Det er en telefon som Aldi i næste uge sælger for 1600,-

Er der nogen der kender til billigere rep af skærm? eller er det noget man kan selv?!?!

/Tommy
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2014 kl. 16:22
Oprindeligt skrevet af Bitnissen Bitnissen skrev:

Jeg fik en revne i displayet til min næsten nye Samsung Galaxy S3. 

Jeg har tidligere læst at Samsung skulle tilbyde dette meget billigt, men de henviser til deres servicepartnere. 

Jeg har skrevet til Service Center Gruppen, som tilbyder at skifte skærmen for 1400,- Dead

Det er en telefon som Aldi i næste uge sælger for 1600,-

Er der nogen der kender til billigere rep af skærm? eller er det noget man kan selv?!?!

/Tommy

Det er piece of cake selv at skifte på en S3. Brugte ca 10 minutter på det, vel at mærke første gang jeg gjorde det på den.
Bestilte et nyt glas på ebay til 15 kr. ink porto. Værktøj jeg brugte var et plektor og en hårtørrer. 

(gælder vel at mærke kun, hvis det er glasset der er revnet, er det amoledskærmen er det en helt anden snak.)

edit: hvad mener du med telefon i aldi?


Redigeret af aerik - 07-Juni-2014 kl. 16:22
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu