recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvordan billeder fra iPhone til iPad?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvordan billeder fra iPhone til iPad?

 Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2014 kl. 10:44
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Ok, trykkede Rediger og markerede fotos. Trykkede Del og Fotostream. Trykkede Ny Fotostream. Udfyldte med iCloud Konto og navngav billeder. Og sendte det op i skyen. Med det samme lå der en ramme med navn på iPad, og efter et par min var der billeder i rammen.

Problem solved!

VIRKELIGT besværligt, slemme slemme Apple! Wink
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2014 kl. 11:24
Ja som du sagde tidligere, det er let nok når man ved hvordan Tongue
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2014 kl. 12:06
Oprindeligt skrevet af Otto J Otto J skrev:

Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Kampus husker du at lukke din kamera app ned efter du har taget billederne, dobbelt klik på din home button og luk programmet (iOS6) tag et par billeder og luk nu din kamera app ned, og tjek på de andre iOS devices.

Det skal bestemt ikke være nødvendigt.
Hvor har du det fra? jeg oplever det selv og Apple skrive det selv under ofte stillede spørgsmål, at overførelsen sker når du afslutter app'en Kamera.
 
 


Redigeret af Potter - 27-Februar-2014 kl. 12:06
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2014 kl. 12:18
Jeg har ikke kameraet åben når jeg kigger og deler billeder
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2014 kl. 12:34
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Jeg har ikke kameraet åben når jeg kigger og deler billeder
Det er jeg med på, men det er når der tages NYE billeder med sine iOS devices at billederne først bliver delt automatisk imellem sig når kamera app'en afsluttes. Man kan selvfølgelig godt putte tidligere taget billeder op i sin fotostream, som du lige har gjort, men fremadrettet vil de nye foto's du tager enten med din iPhone eller iPad blive delt i mellem sig automatisk, men først når app'en er lukket ned.
 
Hvergang jeg selv tager et billede med f.eks min iPhone, så ligger selvsamme billede pr. automatik på min iPad, min Macbook Pro - min iMac og min Mac Pro, det durTongue


Redigeret af Potter - 27-Februar-2014 kl. 12:46
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2014 kl. 13:37
Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Hvor har du det fra? jeg oplever det selv og Apple skrive det selv under ofte stillede spørgsmål, at overførelsen sker når du afslutter app'en Kamera.
 
 

Jeg tror du overvurderer deres formulering af "afslutter app'en", det er (normalt) ikke nødvendigt at lukke app'en helt ned. Det virker fint her, sådan at når jeg går normalt ud af app'en ved at trykke på hjem-knappen, så ligger billederne kort tid efter på iPad'en, uden at jeg skal gøre mere.
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2014 kl. 13:53
Oprindeligt skrevet af Otto J Otto J skrev:

Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Hvor har du det fra? jeg oplever det selv og Apple skrive det selv under ofte stillede spørgsmål, at overførelsen sker når du afslutter app'en Kamera.
 
 

Jeg tror du overvurderer deres formulering af "afslutter app'en", det er (normalt) ikke nødvendigt at lukke app'en helt ned. Det virker fint her, sådan at når jeg går normalt ud af app'en ved at trykke på hjem-knappen, så ligger billederne kort tid efter på iPad'en, uden at jeg skal gøre mere.
Det har du sgu nok ret i, syns nu bare at de kommer med det samme når jeg lukker app'en ned, men jeg lukker generelt mine app's ned og måske er det derfor jeg oplever det.Smile
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 345
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu