recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SAGEM 81 debat på godt og skidt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSAGEM 81 debat på godt og skidt

 Besvar Besvar Side  <1 567
Forfatter
Besked
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2007 kl. 09:07
Øøøhhh.... Hother, hvordan syntes du så det står til nu efter 8 måneder ?
Nyt navn, ingen forpligtigelser over for de gamle kunder, eller hvad ?
 
YouSee what
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2007 kl. 09:17

Hej Peter Pan, jeg er ikke helt sikker på hvad du spørger mig om, men mht Sagem81, og de sidste 8 måneder, så har TDC givet mig langt de fleste penge tilbage, TDC har skriftligt bekræftet at jeg får en klækkelig rabat på køb af en Samsung.

Jeg har modtaget en S/W opdatering der har gjort funktionen af min Sagem81 mere ustabil - så jo - noget er der da sket 



Redigeret af Hother - 16-Oktober-2007 kl. 09:18
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2007 kl. 09:43
"TDC har skriftligt bekræftet at jeg får en klækkelig rabat på køb af en Samsung."
 
Hother, tror du det gæller for os alle der sidder med den dyrt betalte Sagem81, eller vil det gå sådan at de med navneændring kan frasige sig TDC's forpligtigelser, omkring Sagem81. Der må være en grund til at du har fået noget op skrift, og vores selector har jo opført sig stort set ens. Her tænker jeg også på at jeg jo beholdte min selv om vi havde en retur ret engang. 
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2007 kl. 10:04
Jeg ved ikke om min aftale med TDC gælder alle. Men jeg ved at man intet opnår hvis man ikke selv gør noget. På skrift - jamen selvfølgelig - hvad ellers?
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2007 kl. 11:02
Jeg har ikke ændret på mit setup af HD 81 siden jeg beskrev dette på side 1, og bruger den stadig kun til at se HD tv på. Men om ca.14 dage bliver det mere aktuelt end tidligere at kunne se HD . Jeg har jo hele tiden set "HD" på mit BeoVision 7-40" MKII TV, men mit tv har kun været i stand til at vise 1366x768 som ikke er rigtigt HD, nu har jeg så bestilt det nye BeoVision 7-40" MK III som kan vise 1920x1080 altså fuldt HD.
 
Da jeg ikke har tilsluttet HD 81 til nettet føler jeg ikke der nu er de store problemer, de ligger mest i udsendelsens kvaliteten. Jeg vil nok kunne leve med HD 81 fremover, hvis den bare også fremover for lov at virke som den gør.
 
Et andet problem jeg kan få ved en ombytning er at jeg har givet den et design løft, så jeg selv kan holde ud at se på den, og det kan jo betyde at YouSee slet ikke vil kendes ved den.
 
 
Mvh Peter Pan
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 567
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu