recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - YES, Så er der købt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketYES, Så er der købt

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
stetter Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-Januar-2008
Status: Offline
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Emne: YES, Så er der købt
    Sendt: 05-Januar-2008 kl. 19:23

Så fik jeg hentet 2 stk. 32S3000 hos Sony center Aalborg. (Tak for rigtig fin service og pris)

De blev hentet i torsdags og jeg pakkede først det sidste op i dag. Da jeg får tændt det er der konstant en svag hyletone (Sikkert fra strømforsyningen). Jeg ringer så ud i butikken for at høre om de har flere på lager. Det har de, og 30min senere står jeg med et nyt TV derhjemme. Så er man godt nok glad for at have givet lidt ekstra end det koster hos Pixmania....

Indtil videre er jeg/vi rigtig glade for dem, især DVB-C tuneren

Men det er da først nu man opdager hvor dårligt signal vi har haft på vores gamle TV. Så jeg skal have fat i stofa så de kan rette op på det. Når vi kun har sluttet 1 TV til direkte i indgangsdåsen har vi stadig alt for dårligt signal (Hvid vandret flimmer, værst på kanal 4 og 3+ og mellem signal på DVB med pixelering) Har også tjekket kablet inde bag dåsen (Er elektriker) og alt ser fint ud. Så de har bare af at komme og fikse fikse!

Hvor meget siganl har i andre på jeres DVB-C Tunere?

Men syntes godt nok det er svært at finde ud af hvordan man skal stille farverne på sådan et tv... En ting er sikkert, den indstilling som den har OTB er helt hen i vejret. Men den "profil" der hedder Standard kan bedre gå...

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu