recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee HD på dette tv?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketYousee HD på dette tv?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
saxcon Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 18-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 16
Direkte link til dette indlæg Emne: Yousee HD på dette tv?
    Sendt: 19-Marts-2009 kl. 11:11

Hej kloge folk,

Kan én fortælle mig om jeg kan se Yousee HD direkte på dette TV: http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/TV/37PFL7403H_(Wupti1 ).html

Her mener jeg om den indbyggede tuner kan bruges - er lidt i tvivl om MPEG-4 kun retter sig mod DVB-T dekoderen? Det ville jo være herligt at slippe for Yousee´s HD boks...

/Jakob

 

 

 

Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Status: Offline
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2009 kl. 12:17
Oprindeligt skrevet af saxcon saxcon skrev:

Her mener jeg om den indbyggede tuner kan bruges - er lidt i tvivl om MPEG-4 kun retter sig mod DVB-T dekoderen? Det ville jo være herligt at slippe for Yousee´s HD boks...


Når der står DVB-C, MPEG-4 og HD i samme afsnit/sætning må det antages at det virker til YouSee kabel-TV.

Men når du er i tvivl er det en god ide at spørge butikken om det virker med YouSee. Hvis de svarer ja, og det alligevel ikke viser sig at virke, vil der være tale om en mangel som du kan klage over.

(nu er det en webbutik med 14 dages returret, så forskellen er ikke så stor i praksis).
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu