recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Efterlysninger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp med titlen på en tegnefilm/serie!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp med titlen på en tegnefilm/serie!

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
RaGa_MuFFiN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 28-Juni-2009
Sted: Videbæk, DK
Status: Offline
Point: 406
Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp med titlen på en tegnefilm/serie!
    Sendt: 02-Maj-2010 kl. 14:11
Halløjsa allesammen!

Min kæreste leder efter titlen på en (efter min mening) meget sær gammel tegnefilm/serie. Hun kan huske disse ting fra den :

- Muligvis en hund, som bevæger sig som et menneske
- En loppe som bor i hundens pels, som gør ondskabsfulde ting overfor hunden
- Det samme gør den imod to mus
- Disse mus gør også ondskabsfulde ting imod hunden
- Kan huske en scene hvor den ene mus falder ned i en skuffe mel (gammeldags vippeskuffe?)
- Kan huske at musene binder hunden på en plade / samlebånd, der kører imod noget der vil skære / flænse den i stykker
- Loppen hopper rundt i en the-kande og ud på bordet, imens hunden prøver at slå ud efter den
- Hunden og den ene mus sidder og spiser en pølse, som også udvikler sig til en scene, hvor der sker nogle ondskabsfulde ting

Hun mener IKKE det er Itchy and Scratcy show fra The Simpsons, ej heller Pinky og Brain, men jeg synes det minder meget om det.

Det er en tegnefilm / serie, som er meget gammel mener hun. Hun mener måske det kan være to forskellige tegnefilm / serier, hvor den ene omhandler med musene, og den anden kun hunden og loppen, men noget kæder det sammen.

Er der NOGEN der aner hvad jeg snakker om her? Eller er I ligeså langt ude som mig?
Til top
Aspagilus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2010 kl. 11:48
Det minder historie missigt om en gammel Looney Tunes tegnefilm kaldet: "An Itch in Time".
Det er en tegnefilm hvor Elmer Fudd's hund får lopper.
Dog lydder det til hun blander ting sammen, for i den gamle tegnefilm er der ingen mus, kun Elmer, hans hund og den onde loppe.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu