recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - YouTube på TV i low quality
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketYouTube på TV i low quality

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Thomas_H Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 467
Direkte link til dette indlæg Emne: YouTube på TV i low quality
    Sendt: 23-November-2010 kl. 20:09

Jeg har en Samsung BD-afspiller og nu også et Samsung PS50C7705, begge produkter kan vise YouTube-klip fra nettet, men ingen af dem kan vise klippene i HD !!

Hvad er logikken i dette, på produkter som er bygget op omkring HD ? Nogen der har en idé ?
Er det det samme på andre TV?

Derudover kunne det jo være multismart, hvis tv'et kunne omdanne YouTubes 3D klip til et "rigtig" 3D som man kunne bruge med de dyre briller :o)



--
mvh
Thomas H. - www.thhe.dk
Til top
reneAalborg Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-November-2009
Sted: DK
Status: Offline
Point: 129
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2010 kl. 13:06
Jeg testede også youtube på mit Samsung 7705, og var skuffet over at selvom der står HD i beskrivelsen af klippet, er det tydeligvis ikke det man får se. Vi snakkede os frem til, at det må hænge sammen med den manglende mulighed for at reklamere - og at det derfor ikke kan køre rundt hvis de skal ofre serverplads/båndbredde på alle os HD TV ejere. Men det er godt nok noget af en skuffelse, 63" blæst op youtube er ikke optimalt.
Kan det virkelig passe? Jeg mener at kunne huske at have set youtube på en vens WD TV live, og er ret sikker på at det var reelt HD (aner ikke noget om bitraten)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu