recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 2 spørgsmål - hvilke codecs og wakeup optagelse
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket2 spørgsmål - hvilke codecs og wakeup optagelse

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
fischerben Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 189
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2011 kl. 16:44
Det virkede og fandt den under en mappe som hed RAC, satte den så til at tillade wake up, men kunne ikke lige få den til at starte op.

lukkede ned i S4 istedet for S3:
Fandt ud af jeg havde et andet problem at den ikke selv gik i standby når den var idle. så rodede og rodede med det hvor til sidst jeg slog mediaportal Standby tool fra og brugte windows egen power options i stedet for, og det lykkedes at få den til at lukke ned i S3 af sig selv, så nu har jeg sat den til at optage noget om en time, og så ser jeg lige om den starter op

 men jeg har taget fejl af S3 og S4 for når jeg tvinger den til standby på min MCE remote sluk knap, har den ikke lukket ned i S3, men i S4, har bare troet at det var S3. kan det have noget at sige at den ikke kan "wake up" og hvordan ændrer jeg MCE remoten sluk knap funktion så den lukker ned i S3 istedet for S4 ?

gal en smøre jeg har rodet mig ud i :P


Til top
mm-bob Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 03-Marts-2010
Status: Offline
Point: 436
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2011 kl. 16:57
S3 vs S4 skulle ikke have nogen betydning for evnen til at vågne via windows task.
 
Du kan tvinge S3 ved at deaktivere hibernate i strømstyring.
 
Til top
fischerben Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 189
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2011 kl. 15:50
så nu fik jeg den til at starte op og optage, tror det hjalp det med at aktivere in i task " allow wakeup"

men nu kan jeg ikke få den til at gå i standby når den er idle. OMG. 
hvilket program bruger du til at styre dit standby. for er MCE standby tool ikke til Win7 MCE ?
Til top
fischerben Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 189
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2011 kl. 21:19
tror jeg opretter en ny tråd med det , er vist bedre .

men tak for hjælpen ihvertfald :)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu