recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste Kamera-telefon
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste Kamera-telefon

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Jessemand Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 483
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jessemand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2012 kl. 17:30
Ledte selv længe efter en Android der kunne slå Nokia N8... uden held og ej heller iPhones!
Droppede begge ovennævnte styresystemer blot pga. kameraet og den solide byggekvalitet. Symbian Belle kan gå an hvis man ikke nørder... Men en Samsung SII  kunne nu også friste, jeg kunne dog ikke vente på den i sin tid. Valgte bl.a. også pga. 16:9 i både billede og video (ser begge dele på stuens fladskærm) hvad jeg ikke ved om iPhone kan?



Redigeret af Jessemand - 03-April-2012 kl. 17:33
Til top
Raum Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 27-Oktober-2011
Sted: Hovedstaden
Status: Offline
Point: 278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Raum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2012 kl. 17:40
Oprindeligt skrevet af Jessemand Jessemand skrev:

Ledte selv længe efter en Android der kunne slå Nokia N8... uden held og ej heller iPhones!
Droppede begge ovennævnte styresystemer blot pga. kameraet og den solide byggekvalitet. Symbian Belle kan gå an hvis man ikke nørder... Men en Samsung SII  kunne nu også friste, jeg kunne dog ikke vente på den i sin tid. Valgte bl.a. også pga. 16:9 i både billede og video (ser begge dele på stuens fladskærm) hvad jeg ikke ved om iPhone kan?


Jeg kender en fotograf som bruger en xperia arc S med super resultater og derfor regnede jeg med at den nye xperia S med endnu bedre specs end arc S var bedre.
Kendte på daværende tidspunkt ikke til nokia N8 gode kamera-kvaliteter.

Men det ser nu ud som om jeg skal vente på nokia 808 og det er vel egentligt OK, da jeg altid har været "nokia-mand" Wink


Redigeret af Raum - 03-April-2012 kl. 17:40
Til top
Raum Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 27-Oktober-2011
Sted: Hovedstaden
Status: Offline
Point: 278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Raum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2012 kl. 17:43
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Hvorfor ikke udvide med indbygget projektor, så billederne kan vises for hele familien på en gang
Samsung Beam

Ser virkelig smart og lækker ud, men det er ikke vigtigt for mig at den kan "lege" projektor ;)
Det er KUN kameraets kvaliteter jeg går efter og det skriver de ingenting om på dit link.

Edit: Fandt lige et link hvor de beskrev kameraet og det er en del ringere end hos galaxy S II - så den er ikke med i mine overvejelser.


Redigeret af Raum - 03-April-2012 kl. 17:47
Til top
B-CLG Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-April-2009
Status: Offline
Point: 655
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér B-CLG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2012 kl. 18:33
Nokia N8 er som skrevet et ældre alternativ (1 1/2 år), men med den opdaterede Symbian Belle, kom der flere kameraspecifikke forbedringer.
Så produktet er forbedret i forhold til da det kom frem og fik gode anmeldelser for kameraet.

/B
Til top
Raum Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 27-Oktober-2011
Sted: Hovedstaden
Status: Offline
Point: 278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Raum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2012 kl. 22:20
Oprindeligt skrevet af B-CLG B-CLG skrev:

Nokia N8 er som skrevet et ældre alternativ (1 1/2 år), men med den opdaterede Symbian Belle, kom der flere kameraspecifikke forbedringer.
Så produktet er forbedret i forhold til da det kom frem og fik gode anmeldelser for kameraet.

/B

Jeg har stadig svært ved at se at N8 skulle kunne nå XS til sokkeholderne, men en ting er jo specs, en anden er reel praktisk brug...
tror nu alligevel jeg venter på at Nokia 808 kommer til landet.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu