recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ICS for Motorola Razr
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ICS for Motorola Razr

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
ttoft Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 09-Marts-2011
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ttoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2012 kl. 17:21
Fordi Motorola har valgt at dele udgivelsen af ics ud så det er udvalgte områder der får den først
Til top
trikker Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér trikker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2012 kl. 12:02
Det skal nok passe, men jeg anser stadig de hjemmesider du henviser til som "gør det selv", og det gør mig ikke tryg.
Til top
trikker Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér trikker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2012 kl. 17:09

Så kom den endelig.

Jeg søgte på systemopdateringer i indstillinger, og har nu installeret den, alt kører fint, dog er animeret baggrund med "løvfald" væk.

Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Status: Offline
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2012 kl. 22:59
Jeg har også lige fået installeret opdateringen, nu har jeg så til gengæld mistet flash på telefonen :-(
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Status: Offline
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2012 kl. 23:13
Lykkedes mig at få installeret flash igen, måtte ind på webversionen af Google play.
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu