recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ICS til Samsung Galaxy Tab 10.1 WiFi *løst*
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ICS til Samsung Galaxy Tab 10.1 WiFi *løst*

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Steen6400 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Status: Offline
Point: 2116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen6400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2012 kl. 22:15
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Der kom en opdatering her i nat/her til morgen på min Galaxy Tab 2 10.1
Jeg nåede ikke at se så meget i den. Men nu kører den 4.0.4.
Jeg kører også 4.0.4 nu, bare på 1'eren og det virker bare så meget bedre
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music
Til top
allando Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 380
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér allando Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2012 kl. 10:10
...øv...efter at have fået 4.0.4 på Samsung Galaxy tablet 10.1 virker flash-baserede spil/netsider ikke længere...andre der har problemet?...

Redigeret af allando - 17-Oktober-2012 kl. 10:11
Til top
andersp2 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andersp2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2012 kl. 22:32
Oprindeligt skrevet af allando allando skrev:

...øv...efter at have fået 4.0.4 på Samsung Galaxy tablet 10.1 virker flash-baserede spil/netsider ikke længere...andre der har problemet?...


I forbindelse med jeg selv opdateret til ICS på min Galaxy tab 10.1 var det nødvendigt at reinstallere flash.
Det var den engelske ICS der bliv brugt ifølge tråden her.
Efter reinstallering af flash virkede det igen.

Hvis den findes ved søgning af google play appen har jeg fundet et link.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.adobe.flashplayer&hl=da


Til top
NegoZiatoR Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 01-November-2012
Sted: Himmelev
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NegoZiatoR Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2012 kl. 16:41
Vil det sige at der på nuværende tidspunkt ikke er tale om 4.1 Jellybean til Tab 10.1 ? :(


Lars Schou
IT-Guiden.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu