recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Android Tlf og apps
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Android Tlf og apps

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2013 kl. 13:42
Nå, fik kastet en desire s i nakken, rootede, den og installerede android 4.2.2 på den. En overraskende lækker løsning, og jeg har endnu ikke fundet en app der ikke har kunnet blive installeret efter opdateringen af android.
Opdateringen reparerede også lyset i soft Keys, som ikke ville lyse op med htc sense

Redigeret af aerik - 11-Juni-2013 kl. 13:44
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2013 kl. 15:40
Lyder godt Aerik :)
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Status: Offline
Point: 1220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Roland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2013 kl. 03:15
Fedt nok, aerik. Sku' lige til anbefale dig at kigge efter en Desire S evt. brugt, da det netop er mobilos der kan klare, så at sige alt. Derudover så er den også solidt bygget, kører smooth og hurtigt +den er behagelig at anvende.
Er selv den glade ejer af denne imo fede HTC phone. Til dato det bedste mobilos køb jeg har gjort. Bytter den først ud, når den absolut ikke kan mere, da den kører upåklageligt, nu på sit 3 år.
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2013 kl. 08:22
Jeg brugte den en dag med htc sense, og det var ved at få mig til at fortryde jeg havde købt den.
Håber de nye sense er tættere på Vanilla android. Jeg kan simpelthen ikke forstå, at de skal pakke et så genialt system ind i alle deres skins.
Jeg var ved at sælge den igen, da jeg ikke kunne få root til at gå igennem, men lige pludselig spillede alt, og jeg bliver mere og mere glad for den.
Tror ikke jeg kommer tilbage til iPhone igen. Android kan altså bare tilpasses perfekt ud fra mit brugsmønster ;)
Bedste telefon til 100kr jeg endnu har haft
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu