recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Indstillinger af TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic TH-PX80 - Indstilling af input ved start
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic TH-PX80 - Indstilling af input ved start

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ThomasP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ThomasP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic TH-PX80 - Indstilling af input ved start
    Sendt: 15-April-2012 kl. 21:09
Når jeg tænder mit Panasonic TH-PX80, starter det altid på fjernsynets egen tuner, dvs. på et billede med sne eller sort. Derefter må jeg manuelt skifte input til HDMI 1, hvor min DVB-T boks er tilsluttet.

Jeg kan ikke finde andre ændringsmuligheder end funktionen "Etiketter" og den giver kun mulighed for at fjerne forskellige input og ikke "TV". Kan man ikke ændre opsætningen?

Ideelt set ville jeg også gerne ændre rækkefølgen af de øvrige inputs. I øjeblikket er det nemlig sådan at analoge inputs som scart og composite kommer før HDMI, hvis disse er aktiveret.

Det vil være en stor glæde, ikke mindst for konen, hvis dette kan ændres Smile

vh. ThomasP




Redigeret af ThomasP - 15-April-2012 kl. 21:09
Til top
Jwin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2008
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 757
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jwin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2012 kl. 21:15
I Hotel Mode kan du sætte dit PX80 om til at starte på HDMI1

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=83678&title=panasonic-g20-gr-altid-p-av-nr-det-tndes

J

Redigeret af Jwin - 15-April-2012 kl. 21:32
Til top
ThomasP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ThomasP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2012 kl. 21:21
Tak for et hurtigt svar! Det glæder jeg mig til at prøve, når konen er færdig med at se TVA-Søndag Smile
Til top
ThomasP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ThomasP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2012 kl. 21:52
Det virkede! Nu starter TV'et på HDMI 1.

Hvis nogen har et trick til at redigere i rækkefølgende af AV-inputs er de stadig velkomne.

vh. Thomas
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu