recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Alle kanaler ,gratis prøveperiode ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAlle kanaler ,gratis prøveperiode ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
cm813 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 08-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 20
Direkte link til dette indlæg Emne: Alle kanaler ,gratis prøveperiode ?
    Sendt: 24-Februar-2008 kl. 21:33

Har lige fået min HD box Samsung ind af døren og huj hej hvor ser det godt ud.. Den er købt uden abonnement til 1696 kr og så kortet oveni.

Nu kommer så det mærkelige..Jeg kan se 2-300 tv-programmer INCL. de dyre af dem ? Det må da være en fejl , eller hvad ?? Er der en prøveperiode hvor de stiller alle kanaler til rådighed så man kan danne sig et indtryk , inden man vælger eller hvordan ?

Her hvor jeg bor kan man ikke se Yousee direkte , men med hjælp af det " Digitale spejl" hvad så det er for noget.. Nogen der har et svar på noget af det ?

Tusind Tak

 

Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15691
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2008 kl. 21:37

Hej

Den er god nok.

De første uger kan du nyde alle kanaler ... herefter lukkes automatisk for dem du ikke har betalt for.

Det er en slags prøveperiode.

  /Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2008 kl. 21:45

 

 Ja, et rigtigt, vi vil gerne flå dig for penge ting, for du kan jo ikke lade være med at købe, når du ser hvad vi har til dig.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu