recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HD Selector ??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHD Selector ??

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Baron Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 27-August-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 284
Direkte link til dette indlæg Emne: HD Selector ??
    Sendt: 31-Januar-2008 kl. 20:20
Nu jeg skal hente mit pz70 i morgen, har jeg altså lige et spørgsmål mht. alle de emner der omhandler HD selector (nok et dumt spørgsmål)

Hvis vi gennem vores antenneforening ikke endnu har HD signal, så kan en Selector vel ikke på nogen måde forbedre signalet på pana'en vel ??

Har sidder og læst en del, og fulgt med i diverse indlæg, men har stadig ikke helt fattet det, der er jo mange der ikke har yousee osv. men bare ganske alm. antennesignal ..

Håber på lidt feedback på mit "dumme" spørgsmål.

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2008 kl. 20:26

 

 Digital modtagelse, som du sikkert har læst en del om her på forummet, er langt bedre end Analogt, så ja en Digital modtager er helt klart at foretrække. Det kræver naturligvis at du er på et You See kabelnet.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
jaqup Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 198
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2008 kl. 01:18
Oprindeligt skrevet af Baron Baron skrev:

Nu jeg skal hente mit pz70 i morgen, har jeg altså lige et spørgsmål mht. alle de emner der omhandler HD selector (nok et dumt spørgsmål)Hvis vi gennem vores antenneforening ikke endnu har HD signal, så kan en Selector vel ikke på nogen måde forbedre signalet på pana'en vel ??Har sidder og læst en del, og fulgt med i diverse indlæg, men har stadig ikke helt fattet det, der er jo mange der ikke har yousee osv. men bare ganske alm. antennesignal ..Håber på lidt feedback på mit "dumme" spørgsmål.


Måske var en dvb-t modtager/antenne en mulighed hvis du da ikke allerede har dette.

Nogen antenne foreninger sender signalet ud via kabel, men ellers må du have din egen hus antenne.
Obs. opkoblet via vsat
AZ 173,2 EL 21,3 Rel 262,4
AGC 1984 61 22 74 - 002 04 78
Til top
satbox Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 31-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 69
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2008 kl. 23:05

baron hvilket net er du på?

vis du er på dansk kabeltv net eller køge byfældesnet kan du godt bruge boksen.

 

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu