recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 2 skærme
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket2 skærme

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
janLOOK Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 07-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 24
Direkte link til dette indlæg Emne: 2 skærme
    Sendt: 11-Marts-2007 kl. 22:38
Har købt mig et SHARP RP XD1 LCD tv via fælleskøb her på recorder, dette er tilkoblet mit media center via DVI>HDMI kabel og kører 1080p. Mit media center er bygget i et silverstone LC 18 kabinet, der har indbygget touch screen, der max kan klare en opløsning på 1600x1024.
Vil gerne køre de 2 skærme som clon, nogen, der har en løsning til, hvordan jeg kan gøre det??
Til top
centric Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 25-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 422
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2007 kl. 22:59
Jeg har forsøgt samme løsning, men uden held. Så jeg smutter lige med på en lytter.
Til oplysning kan jeg nævne at jeg lige nu kører med extended desktop så begge skærme kører native opløsning.
Til top
janLOOK Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 07-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 24
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2007 kl. 23:46
har fået det til at virke 
Har sat mit Nvidia nx7950GT tilbage til den classic view (kan sgu ikke bruge det nye) Der kan man vælge at sætte skærm 1b opløsningen ned ved at marker "show only physcal panning resolutions"

Så nu køre
skærm 1a: 1920x 1080 (1080p)
skærm 1b: 1024 x 768
i clon mode


Redigeret af janLOOK - 11-Marts-2007 kl. 23:47
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu