recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Elendig anmeldelse af et tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketElendig anmeldelse af et tv

 Besvar Besvar Side  <1 202122
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2009 kl. 19:56

Oprindeligt skrevet af xcardman xcardman skrev:

Det er også min holdning, hvis et tv er rigtig god til SD gengivelser så er den også god til HD. Et pioneer billede skal ikke se imponerende ud, men naturligt ud. det tror jeg skuffter mange og man synes ikke der en større forskel. forskellen ses bedst på SD materiale og i helt mørkeomgivelser.
En pioneer er faktisk så god til SD, at forskellen mellem SD og HD ikke er særlig stor.  
hvor i mod på et lcd siger man wau når man ser HD, men det jo fordi man sammenligner med dens måde og vise SD på.

Mange tror de får en wau oplevelse, når de ser en pioneer. Så bliver de nemlig slemt skufftet.

man får jo heller ikke en wau oplevelse at et crt tv

Så skulle man også sige wau hver gang man kiggede ud ad vinduet 

Det er jo "bare" et naturligt billede man ser på skærmen, og kunne lige så godt være et vindue

Til top
4ever Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 118
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2009 kl. 21:16
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:


Så skulle man også sige wau hver gang man kiggede ud ad vinduet 


Det er jo "bare" et naturligt billede man ser på skærmen, og kunne lige så godt være et vindue



Jeg får hver dag en "wau" oplevelse, når jeg bruger mine øjne til at betragte mine omgivelser. Det er der ikke noget tv overhovedet, der kan komme i nærheden af endnu, desværre...
Til top
clausewitz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1115
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2009 kl. 21:30

Oprindeligt skrevet af 4ever 4ever skrev:

Jeg får hver dag en "wau" oplevelse, når jeg bruger mine øjne til at betragte mine omgivelser.

Tillykke med din mega lækre kærreste .

Til top
Firebird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2009 kl. 21:31

Wau, wau, wau... Ja, elendig anmeldelse.

Venlig hilsen Firebird {;-)

Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.

JVC X3
?
?
?
?
Til top
Firebird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2009 kl. 21:38
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af xcardman xcardman skrev:

Det er også min holdning, hvis et tv er rigtig god til SD gengivelser så er den også god til HD. Et pioneer billede skal ikke se imponerende ud, men naturligt ud. det tror jeg skuffter mange og man synes ikke der en større forskel. forskellen ses bedst på SD materiale og i helt mørkeomgivelser.
En pioneer er faktisk så god til SD, at forskellen mellem SD og HD ikke er særlig stor.  
hvor i mod på et lcd siger man wau når man ser HD, men det jo fordi man sammenligner med dens måde og vise SD på.

Mange tror de får en wau oplevelse, når de ser en pioneer. Så bliver de nemlig slemt skufftet.

man får jo heller ikke en wau oplevelse at et crt tv

Så skulle man også sige wau hver gang man kiggede ud ad vinduet 

Det er jo "bare" et naturligt billede man ser på skærmen, og kunne lige så godt være et vindue

Alle os der godt kan lide det naturlige billede når vi f.eks ser naturfilm er sgu også mærkelige...

Venlig hilsen Firebird {;-)

Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.

JVC X3
?
?
?
?
Til top
miffe2507 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 176
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2009 kl. 22:52

Jeg havde personligt ikke forestillet mig at gå ned i butikken, og tabe min kæbe på gulvet af begejstring over perfektionen leveret af 5090.

Men Jeg havde forventet at jeg tydeligt ville kunne skælne 5090'eren fra v10'eren. Med al respekt for flatpanels.dk, havde jeg jo forventet at referenceskærmen overgik v10'eren på flere plan, end dem en 100.000,- maskine kan måle sig frem til. Eller som eksperter eller kræsne kendere, der specefikt ved hvilke svagheder der kan findes på panelet, kan se.

Jeg følte mig lidt som om jeg stod med en find holger bog, og ikke vidste hvor han var, før sælger specefikt stod og pegede på ham.

Til top
Shiva Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 803
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2009 kl. 23:04
Oprindeligt skrevet af miffe2507 miffe2507 skrev:


Jeg følte mig lidt som om jeg stod med en find holger bog, og ikke vidste
hvor han var, før sælger specefikt stod og pegede på ham.


Den var sgu god ...men det er ikke helt ved siden af.
Sådan havde jeg det også med 5090'eren de første gange jeg så den. Den
kommer først rigtigt til sin ret, når den er ordenligt indstillet og står i nogle
fornuftige omgivelser.

Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl.
Til top
miffe2507 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 176
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2009 kl. 23:20
Håber den ikke er alt for abstrakt, men hva' fa'en...
Til top
4ever Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 118
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2009 kl. 00:34
I kender godt historien om "Kejserens nye klæder" ikk?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 202122
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu