Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
arkivaren
Bruger
Oprettet: 10-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 101
|
Sendt: 04-Januar-2009 kl. 19:55 |
pjoska skrev:
arkivaren skrev:
MichaelA skrev:
Vi kan vente endnu et år eller håbe de kommer med en ny box.
|
Ja; men bestyrelsen i vores forening, har været på besøg hos Stofa, og de siger, de har set en ny boks. Den ene af dem har endda fået den nye boks.
|
Jeg vil da håbe de så kommer med en kvalitetsboks og jeg er næste ligeglad med hvad den koster bare det er en kvalitetsvare som virkelig giver en forbedring |
Lad os alle bede!
|
Kerteminde Antenneforening
Kunde nr. 9319826
|
|
Patriarken
Guld medlem
Oprettet: 12-April-2005
Sted: Parts Unknown
Status: Offline
Point: 2872
|
Sendt: 06-Januar-2009 kl. 17:07 |
Jeg kører med en HTPC med 3 DVB-C tunere(Med Zaptor Kort) der er tilkoblet 3 Stk DMA2100'ere og et stk XBOX 360 ekstender, som KUN bruges til LIVE TV.
Htpc'en trækker på samme DVB-C signal som mine to Zaptor bokse(sidder en splitter og godkendt comega forstærker på) Zaptor boksene går ned eller fryser ca 1-2 gange dagligt og det har været hyppigere i julen.(til mit kendskab) Selve DVB-C signalet til mine HTPC'ere(Som jo har samme kilde som Zaptor boksene) har ikke været fejlbehæftet. Der er ikke misset en eneste recording eller har været en eneste genstart af min HTPC den sidste månede. Digitalt TV fungerer...
Konklusion Stofas Zaptorboks...Det er det mest elendige og ugennemtænkte lort jeg til dato har set i en STB...
Redigeret af Patriarken - 06-Januar-2009 kl. 17:14
|
|
orts
Bruger
Oprettet: 06-Januar-2009
Status: Offline
Point: 134
|
Sendt: 06-Januar-2009 kl. 17:52 |
Den 19/12 gav jeg efter for min datters ønske om at købe en zaptor, så hun ville kunne se flere tegnefilm kanaler, det skulle jeg aldrig have gjort. Jeg havde ellers hele tiden sagt nej pga alt for mange dårlige erfaringer med Stofa og deres produkter. Men vi hentede den, og dagen efter skulle den kobles til, det blev gjort og efter 6 timer og et par genstarter blev kanalerne endelig frigivet???? Den 21/12 slukkede den pludselig, nå jeg tændte den og måtte starte forfra med hele processen. Vi begyndte at se julekalender og så frøs billedet, jeg ringede til supporten efter 45 minutter kom jeg igennem, blev guidet igennem en proces hvor alt blev fjernet fra boksen og så på den igen forfra. Efter at have set tv en halv time yderligere, begyndte lortet igen at fryse og pixelere, 45 minutter i en ny kø til supporten som så fejlmeldte boksen. Stofa ringede allerede næste dag, og spurgte endda om de måtte komme med det samme, jeg måtte knibe mig i armen over begge ting, men da det var lige op til jul havde vi desværre ikke tid til de kom, og aftalen blev at vi skulle se på hvordan det hele kørte efter nytår, for utroligt nok kørte den fint den dag. Men igennem hele julen har jeg oplevet dagligt at, den skulle opdatere kanallister flere gange dagligt, den genstarter efter eget forgodtbefindende, og efter alle genstarter og opdateringer skal jeg have trukket stikket ud af den, for at få den til at finde kortet igen. Jeg har haft fat i supporten indtil flere gange, og hver gang har de prøvet noget nyt, men intet virker i mere end et par timer. I dag blev jeg så sur at jeg ringede til Stofa og spurgte om vi ikke kunne finde en måde så handlen gik tilbage, i stedet for at jeg skulle blive ved med at døjes med det her, det kunne vi så ikke. Men han stillede mig videre til deres tekniske support, som så vil sende en mand ud på fredag.
Man kan læse at de er i konstant samtale med Motorola om dette problem, ville det så ikke være en god ting at trække boksene ud af markedet i stedet for at sende bokse ud der ikke virker, til fortrydelse for deres kunder.
|
|
vassago
Bruger
Oprettet: 28-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 75
|
Sendt: 06-Januar-2009 kl. 19:37 |
Jeg har i dag selv "tippet" Ekstra Bladet om problemet,
og vil da opfordre andre til at gøre det samme. Et er at
man fortsat vil give det en chance, men det må da være
på grænsen til det "ulovlige" at nægte at tage
apparaterne retur - når de selv indrømmer at de ikke
virker som tiltænkt.
|
|
orts
Bruger
Oprettet: 06-Januar-2009
Status: Offline
Point: 134
|
Sendt: 06-Januar-2009 kl. 20:22 |
Jeg vil lige vente og se til Fredag.
Men min tålmodighed med Stofa er så lille at jeg allerede nu overvejer at få dem til ikke at slette Pakke 3, og derefter bare skrotte lortet. Men et er sikkert når de har været her på fredag, vil jeg ringe til dem igen og sige lortet op, så glemmer jeg det ikke når den tid kommer. Jeg vil hellere betale de 5-600 kr ekstra årligt end at have et system der gør man ofte ikke kan se det program man gerne vil se.
|
|
arkivaren
Bruger
Oprettet: 10-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 101
|
Sendt: 07-Januar-2009 kl. 00:32 |
Som tidligere nævnt i tråden, har jeg siden 04. november, prøvet at få en dialog med Stofa. Jeg har rykket adskillige gange.
I dag blev jeg så ringet op, at der kommer en tekniker og ændrer en hel masse den 28.
Ret spændt på, hvad de finder ud af.
|
Kerteminde Antenneforening
Kunde nr. 9319826
|
|