recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iPhone 3G S annonceret
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketiPhone 3G S annonceret

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
jonaskp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juli-2006
Sted: Brønshøj
Status: Offline
Point: 2272
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2009 kl. 14:48

Kief: det lyder da billigt. Solgte min for 3.900. Det var en 16GB.

Skal også købe en 3GS på et tidspunkt, men gider ikke det ræs der er lige nu. Var skrevet op i en 3 butik, men de havde ikke flere sorte 32GB. Og gider ikke gå på kompromis bare for at få den hurtigt. Nu har jeg undværet i henved 1 måned, så kan jeg også godt klare mig en måned mere.

Umiddelbart er jeg så skrevet op til næste sending, men det system de kører med i den butik virker noget rodet - en stor bunke med en masse sedler med folks navne på. Men nu må vi se.

Skal alligevel have købt et Invisible Shield til den først, så det er fint at jeg ikke har fået nogen endnu.

Til top
Kief Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Status: Offline
Point: 2322
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2009 kl. 15:04

JonasKP: Ok det er en god pris at få for den. Der er mange 3G'ere på markedet lige nu, så priserne ser ud til at stabilisere sig omkring de 2500 kr. Faktisk snakkede jeg med en som fik solgt sin 16GB for 2500 kr også..

Det skal jo tages i betragtning at en ny 3G koster omkring 3500 ulåst..

Men jeg er også skrevet op - jeg overlever også i en periode uden Iphone og har bestemt mig for at jeg vil have 3 for at kunne få glæde af deres 3G dækning og også lege lidt med Iphone som 3G modem til min Mac.

Mvh.

Casper
Til top
jonaskp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juli-2006
Sted: Brønshøj
Status: Offline
Point: 2272
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2009 kl. 15:09

Synes også selv det var lidt højt - men så længe der er nogen der vil betale, er prisen jo ikke for høj :-). Solgte den på QXL og undersøgte priserne derinde først, så lagde den ind med minimumspris på 2.800 og en Køb Nu på 3.900. Efter to dage var der en der havde købt den med Køb Nu.

Sidder faktisk og overvejer at smutte forbi 3-butikken og se om de måske har en 32GB som de ikke har fået solgt endnu. Og måske købe en 16GB... Har fulgt meget med idag rundt omkring, og det begynder at klø lidt i fingrene. Så nu må vi se hvad det ender med. Måske jeg alligevel ender med at købe en idag

Til top
Kief Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Status: Offline
Point: 2322
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2009 kl. 12:20
Oprindeligt skrevet af jonaskp jonaskp skrev:

Synes også selv det var lidt højt - men så længe der
er nogen der vil betale, er prisen jo ikke for høj :-). Solgte den på QXL og
undersøgte priserne derinde først, så lagde den ind med minimumspris
på 2.800 og en Køb Nu på 3.900. Efter to dage var der en der havde købt
den med Køb Nu.


Sidder faktisk og overvejer at smutte forbi 3-butikken og se om de
måske har en 32GB som de ikke har fået solgt endnu. Og måske købe en
16GB... Har fulgt meget med idag rundt omkring, og det begynder at klø
lidt i fingrene. Så nu må vi se hvad det ender med. Måske jeg alligevel
ender med at købe en idag



Gider ikke QXL efter at reglerne blev lavet om og man kan "tvinges" til at
tage varen retur op til 14 dage efter salg.. Prøv at læse detaljerne
derinde...

I mit kredsløb af telefoner kan den ekstra udgift til mere GB ikke betale
sig, de penge får jeg ikke mere ind ved et salg senere.. ;)
Mvh.

Casper
Til top
jonaskp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juli-2006
Sted: Brønshøj
Status: Offline
Point: 2272
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2009 kl. 10:24

Oprindeligt skrevet af Kief Kief skrev:



Gider ikke QXL efter at reglerne blev lavet om og man kan "tvinges" til at
tage varen retur op til 14 dage efter salg.. Prøv at læse detaljerne
derinde...

I mit kredsløb af telefoner kan den ekstra udgift til mere GB ikke betale
sig, de penge får jeg ikke mere ind ved et salg senere.. ;)

Jeg så godt at de ændrede deres betingelser, stortset samtidigt med at jeg satte den til salg faktisk. Overvejede det også lidt, men tænkte at så længe jeg bare havde pengene stående på min konto så jeg stadig havde dem, skulle der ikke være nogle problemer. Overvejede ikke lige på det tidspunkt at jeg jo teoretisk kunne få en telefon tilbage i dårligere stand end tidligere, og så skulle til at "slås" omkring hvem der havde ret. Så tænker nok en ekstra gang næste gang jeg vil sælge noget større derinde.

Jeg fandt heldigvis ikke noget 3Butikker der havde en 16GB hjemme, så har ikke købt nogen. Jeg siger heldigvis fordi jeg meget gerne vil have en ny iPhone, men omvendt er jeg også meget spændt på HTC Hero. Synes der er nogle ting i interfacet som jeg virkeligt savner på iPhone. Fx muligheden for at have Widgets liggende på skrivebordet. Er lidt "træt af" at der på iPhones HomeScreen kun kan ligge genveje til programmer.

Så vil gerne lige se og prøve den før jeg bestemmer mig endeligt.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu