recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Høretelefoner til løb?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHøretelefoner til løb?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Thomasl Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 11-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2009 kl. 10:33

prøv også at kigge på Sony's MDR AS50G. De falder med garanti ikke ud. M.h.t. lydkvalitet: Måske ikke super HIFI, men de er en del bedre end det sæt som fulgte med min 14 grams Ipod. Tror begrænsningen i kvaliteten ligger i afspilleren i mit scenarie.

Mht. sved, intet problem. Løb engang 15 km i regnvejr, og var lidt nervøs for om de kunne klare alt det vand/sved, men det gik. De kommer med 3 in-ear propstørrelser, så de sidder rigtig godt, og altså tæt nok til, at de ikke bliver ødelagt af regnvejret (så skal der i hvert fald over 15 km til)

/Thomas

mvh.

Thomas
Til top
N4Ld3 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 77
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2009 kl. 11:08
Du kan også prøve iGrado fra Grado. de koster ca. 500 spir.
Til top
weiser Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 21-Juni-2009
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 8
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2009 kl. 11:48
Oprindeligt skrevet af Jimmbo Jimmbo skrev:


Men jeg har et spørgsmål til MX85'eren. Sidder de ordenlig fast? Jeg sveder vist temlig meget når jeg løber, og så løber jeg vist også ret uroligt.
- Har de tilbøjeligheder til at falde af?


Personligt har jeg altid haft problemer med at få ørepropper til at sidde fast, selv når jeg bare går(Jeg har sikkeret sindsygt store øre, selvom de ikke engang rør jorden (-: ).
Men det problem har jeg ikke haft med MX85.
Men jeg husker dog at jeg skulle vænne mig til at have dem på, da de presser ind på et område jeg ikke lige var vand til, når man låser dem. Men det lægger jeg ikke mærke til mere.

--
Weiser
Til top
Jimmbo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-August-2007
Sted: Risskov..
Status: Offline
Point: 1966
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2009 kl. 11:55
Oprindeligt skrevet af weiser weiser skrev:

Oprindeligt skrevet af Jimmbo Jimmbo skrev:


Men jeg har et spørgsmål til MX85'eren. Sidder de ordenlig fast? Jeg sveder vist temlig meget når jeg løber, og så løber jeg vist også ret uroligt.
- Har de tilbøjeligheder til at falde af?


Personligt har jeg altid haft problemer med at få ørepropper til at sidde fast, selv når jeg bare går(Jeg har sikkeret sindsygt store øre, selvom de ikke engang rør jorden (-: ).
Men det problem har jeg ikke haft med MX85.
Men jeg husker dog at jeg skulle vænne mig til at have dem på, da de presser ind på et område jeg ikke lige var vand til, når man låser dem. Men det lægger jeg ikke mærke til mere.

--
Weiser

Perfekt..  Det lyder mere og mere der bliver Sennheiser 85'er modellen
TV: Panasonic TX-P42G10E
Medier center: Popcorn Hour A-200
BD: Playstation 3 slim 320 GB
Forstærker: Marantz SR6005
F-højtaler: DLS R66
C-højtaler: DLS RC55
B-højtaler: KEF 2005
SUB: KEF PSW2000
Til top
nsane206 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 177
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2009 kl. 18:14

Hej

 Jeg har netop købt nogle Sennheiser pmx 100 til 301.- , og er rigtig glad for dem. Der er god detaljering og en god bass. Overvejede også pmx 80 men er ikke så glad for de små dippedutter der skal helt ind i øret.

/Hans

Pioneer, Onkyo, Panasonic, Dali Mentor
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu