|
LCD eller plasma (LG) |
Besvar |
Forfatter | |
Varming
Junior bruger Oprettet: 11-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
Emne: LCD eller plasma (LG) Sendt: 21-Marts-2006 kl. 20:42 |
Jeg sidder nu og bliver meget i tvivl - jeg havde egentlig set mig lun på LG 42PX5 (plasma), men så kom der lige et fælleskøb på en lækker LCD: LG 37LB1. Mit spørgsmål er nu: Hvad taler for at købe det ene frem for det andet? |
|
Varming
Junior bruger Oprettet: 11-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
Sendt: 22-Marts-2006 kl. 18:28 |
Slet ingen af jer fanatikere som kan komme med argumenter for og imod? Jeg har talt med en forhandler og han ville selv kun have LCD, men en anden forhandler foretrak absolut plasma'en. Ingen af dem havde dog nogle saglige argumenter, så jeg kunne ikke bruge deres argumenter til noget seriøst. |
|
Stampe
Guld medlem Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
Sendt: 22-Marts-2006 kl. 19:01 |
Saglige argumenter eksisterer ikke i diskussionen om plasma <>
LCD. Det er et tros/religionsspørgsmål. Bare læs
denne
tråd Der er en masser folk med en masser meninger, holdninger,
synspunkter og fakta i metermål der slår hinanden i hovedet. Og når du
har læst de tre sider igennem - er du så egentligt blevet klogere? Nej
vel Så brug dine øjne - det gør jeg.
Redigeret af Stampe - 22-Marts-2006 kl. 19:02 |
|
Varming
Sendt: 22-Marts-2006 kl. 19:51 |
Jeg bruger faktisk også mine øjne, men der er vist ingen butikker/udstillinger her på Fyn, som har fået LG's nye LCD skærm endnu...
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |