|
Alternativ til iCloud |
Besvar |
Forfatter | |
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3787 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 17-Januar-2024 kl. 08:17 |
Jeg har aldrig rigtig sat mig så meget ind i iCloud og egentlig bare opgraderet min løsning for plads, men nu er vi for mange i husstanden til at det gir mening.
Egentlig vil jeg gerne beholde alm backup, men have en ekstern løsning for billeddelen. Altså en løsning hvor vores iPhones selv tager sin backups af filer, telefonnumre, div indstillinger til iCloud og en løsning med en usb disk på min router til opbevaring af billeder?? Nogen gode løsninger til den opgave?
|
|
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1413 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvorfor ikke lade iPhone smide billedere op på MS Onedrive - og alt andet på iCloud. Det er sådan min er sat op.
|
|
itjf
Bruger Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 150 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvorfor giver det ikke mening mere med iCloud? Det er helt klart det nemmeste og smarteste at fortsætte i iCloud.
Backup af billeder i iCloud kan give visse udfordringer, hvis man har mange billeder. Apple anbefaler faktisk at man tager backup af sine billeder. Som Flippo skriver, er det nemt at have backup af billeder i OneDrive, det kræver dog endnu et abonnement. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |