|
Dårlig signal Eurosport Allente |
Besvar |
Forfatter | |
Samson2015
Ny bruger Oprettet: 03-April-2024 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-April-2024 kl. 22:53 |
Hej Alle
Jeg har et problem med modtagelse af Eurosport på parabol , jeg har Allente abonnement . Jeg har 100 % signal på parabol. Og alle kanaler er helt perfekte , på nær Eurosport 1 og Eurosport 2 , de hakker rigtig meget , og pixelerer virkelig meget. Forstår det ikke når signal er 100 % Og alle andre kanaler er perfekte 🤷🏼♂️ Håber nogle har en idé På forhånd Tak..
|
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10425 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg havde tidligere det samme problem med andre satellitkanaler. Det viste sig at være en trådløs telefon placeret i nærheden af modtageren der lavede forstyrrelser på de pågældende frekvenser. Andet elektronisk udstyr kan forårsage samme fejl. Flemming
Redigeret af fltk - 04-April-2024 kl. 10:42 |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
Samson2015
Funktioner
Tak(0)
|
Det må jeg da lige gå igennem
Der er desværre mange muligheder , der står mange ting omkring. Men tak for svar..
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4664 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan de forstyrrelser af signalet ikke klares med et mere robust antennekabel med ekstra afskærmning?
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
Samson2015
Funktioner
Tak(0)
|
Måske en mulighed.
Faktisk en ret Go idé.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |