|
Opdatering af Boxer Ci modul |
Besvar |
Forfatter | |
E.Larsen
Super bruger Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 482 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 25-Marts-2018 kl. 15:55 |
Jeg modtager på skærmen besked om at Boxer Ci modulet
software skal opdateres (det er 6 år gammelt og virker fint) Jeg opdaterede ok, men dagen efter kom beskeden igen Ved nogen hvorfor det er ci-modulet der opdateres med ny software? Jeg frygter at min box er årsagen Skal jeg købe et nyt modul ?
|
|
Jesna
Bruger Oprettet: 04-Februar-2010 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 220 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ved ikke lige hvorfor, med fik en mail fra boxer af at nogle moduler skulle/ville blive opdateret.
Vh Jakob |
|
Receiver: Marantz SR7009 | Front: Lektor 6 | Center: Lektor LCR | Surround: Lektor 1 | Sub: XTZ 99W 12.16
TV: Samsung 55JU7005 |
|
E.Larsen
Super bruger Oprettet: 11-Juli-2012 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 482 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ved ikke lige hvorfor, med fik en mail fra boxer af at nogle moduler skulle/ville blive opdateret
Kortet skal vel blive i modulet ? Jeg har som sagt trykket ok til opdatering, men dagen efter var modulet stadigvæk ikke opdateret |
|
Jesna
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Receiver: Marantz SR7009 | Front: Lektor 6 | Center: Lektor LCR | Surround: Lektor 1 | Sub: XTZ 99W 12.16
|
Jesna
Funktioner
Tak(0)
|
Det er denne mail
Vh Jakob |
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |