|
Apple Watch vil ikke lade |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
orm08
Bruger Oprettet: 12-Januar-2010 Status: Offline Point: 233 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du behøver ikke køben en originalt for at det virker.
Apple Watch SE 2nd Gen har hurtig opladning, og derfor kan man ikke være sikker på at alt gammelt udstyr vil virke. Når man køber sådant udstyr kan man vel ike forvente det holder evigt til alle fremtidige modeller. Jeg har et Apple Watch 8, og valgte at købe denne: https://www.amazon.de/gp/product/B0C7BSJMWK/ , jeg gav €28 i 2023, nu koster den €30 (med €10 voucher) - Den virker fint, og jeg bruger den med en iPhone 15pro, hvor både Watch og ur kan lade sammen, Airpod Pros kan også lades samtidigt, men det bruger jeg sjældent. Ellers er der denne her fra Belkin: |
|
Kurt Poulsen
Guld medlem Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1504 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er også den konklusion jeg er kommet frem til efter andres erfaringer. Så jeg har bestilt en ny der skulle kunne lade på de nyeste Apple Watch.
Så må vi se hvad der sker. Tak for hjælpen
|
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bemærkning: Apple Watch SE-modeller understøtter ikke hurtig opladning. |
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |