recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til beslutning, G10?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp til beslutning, G10?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Wision Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 133
Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til beslutning, G10?
    Sendt: 22-Januar-2010 kl. 15:53
Hej, har kigget markedet igennem de sidste par dage og fundet ud af at til mit budget vil et panasonic G10 nok være bedst. Kravene er 42", ikke tyndere end 8 cm og bedst mulig billedkvalitet. Men G10 er jo ved at udgå, så skal vist være hurtig hvis jeg skal have fat i et. Derfor har jeg ikke tid til at tjekke alle alternertiverne selv og ville lige høre herinde om det f.eks ville være bedre at købe en mindre model i panasonics nye serie til marts ? Har ikke brug for et TV lige nu, kan sagtens vente måneder, men på det tidspunkt har jeg jo ikke valget med G10 :p

Ville meget gerne høre lidt input til valget.
Min hjemmebiograf udgøres primært af Dali Ikon 6, Dali Mentor LCR. Drives af Denon 2809 og Rotel 1075.
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2010 kl. 16:48
Hej , det er svært  , men jeg vil anbefale at man venter med at købe , til man har brug for det . Spørgsmålet er så selvfølgelig lige det med prisen , de nye bliver jo nok dyrere , men hvis så bare kvaliteten følger prisen med op , er det jo helt fint....
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
j333 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-Maj-2004
Status: Offline
Point: 277
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2010 kl. 16:49

jeg har lige fået en panasonic v50 den var også svært at få fat i kommer fra en samsung led jeg var meget i tvil om jeg skulle på plasma men jeg må sige der er kanon billide på en v50 og de siger at g og

v model ligner hinanden i billed så tøv ikke snup en g10 mens du kan

jj

Til top
Wision Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-September-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 133
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2010 kl. 16:51
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Hej , det er svært  , men jeg vil anbefale at man venter med at købe , til man har brug for det . Spørgsmålet er så selvfølgelig lige det med prisen , de nye bliver jo nok dyrere , men hvis så bare kvaliteten følger prisen med op , er det jo helt fint....
MVH


Jeg skal bruge et TV i det prisleje inden for det næste halve år, så G20 bliver for dyr, og G10 forsvinder snart. Vil der være noget bedre end G10 i dette prisleje i det næste halve år er mere eller mindre spørgsmålet til dem der kan se frem i tiden, og til jer andre,  er det sandsynligt at G10 bliver det bedste køb eller ej :p


Redigeret af Wision - 22-Januar-2010 kl. 17:00
Min hjemmebiograf udgøres primært af Dali Ikon 6, Dali Mentor LCR. Drives af Denon 2809 og Rotel 1075.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu