recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SBHT´s 3D Stuen m. B&W XT Surround.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSBHT´s 3D Stuen m. B&W XT Surround.

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2010 kl. 10:10
Oprindeligt skrevet af Sbht Sbht skrev:

Oprindeligt skrevet af Dizzy Dizzy skrev:

Det er bare gas.

Wife Cleaning Factor og Wicked Cleaning Syndrome.

Der er virkeligt mange blanke sorte overflader. De er støvkornenes foretrukne hvilested. Så jeg håber for dig, at du A. Har en kone som gider gøre rent B. Elsker støv. :)
 
Nu har vi den aftale at jeg gør ret heroppe i stuen, så tager hun underdelen Big smile
 
Ja, det gør hun vel *fniiis*
 
Jeg ville gerne have dine højttalere - skal ud og lede efter nye engang efter sommer Smile
 
Nu skal vi bare have en masse 3D materiale!!
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Rob801 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 322
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2010 kl. 11:58
Meget lækkert ! Og ja det hjælper med TV'et på væggen   . Det mangler jeg i min (midlertidig stue) billeder endnu .
Pioneer 5090H/ SC-LX71
Elac FS-247/CC-241/IW1230
Sony BDP-S370












Til top
johnjkj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 575
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2010 kl. 17:46
Det ser super fedt ud og jeg ved også at det lyder godtThumbs Up Jeg har nemlig et højjtaler setup der ligner dit lidt. Dog har jeg "kun" 2*XT2 som fronter + Velodyne 800i.

---------------------------
Pioneer 5090H, Pioneer SC-LX71, Pioneer BDP-51FD, 4 * B&W XT2, B&W XTC, Velodyne 800i.
---------------------------
Til top
Sbht Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 507
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2010 kl. 13:08
Oprindeligt skrevet af johnjkj johnjkj skrev:

Det ser super fedt ud og jeg ved også at det lyder godtThumbs Up Jeg har nemlig et højjtaler setup der ligner dit lidt. Dog har jeg "kun" 2*XT2 som fronter + Velodyne 800i.
 
Tak, og ja det spiller bare skide godt, nu har jeg ikke hørt Velodyne 800i, men hvis den bare er halvt så god som SPL 1200 Ultra, så spiller den også bare super :)
 
Men puha den er vild denne SPL 1200 Ultra, aldrig har jeg oplevet en så vild sub, og jeg har før haft sub´s i denne prisklasse :)
Til top
johnjkj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 575
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2010 kl. 19:54
Oprindeligt skrevet af Sbht Sbht skrev:

Oprindeligt skrevet af johnjkj johnjkj skrev:

Det ser super fedt ud og jeg ved også at det lyder godtThumbs Up Jeg har nemlig et højjtaler setup der ligner dit lidt. Dog har jeg "kun" 2*XT2 som fronter + Velodyne 800i.
 
Tak, og ja det spiller bare skide godt, nu har jeg ikke hørt Velodyne 800i, men hvis den bare er halvt så god som SPL 1200 Ultra, så spiller den også bare super :)
 
Men puha den er vild denne SPL 1200 Ultra, aldrig har jeg oplevet en så vild sub, og jeg har før haft sub´s i denne prisklasse :)
Og jeg har aldrig hørt 1200 UltraLOL 800i yder rigtigt godt til en vis lydstyrke, men så må den give op. Det er fint nok i dagligdagen men hvis man virkelig hører højt musik/film engang imellem (hvilket jeg godt kan finde på), så "forsvinder den desværre lidt ud af lydbilledet. Ved lav til mellemhøj lydstyrke er den rigtig imponerende.

---------------------------
Pioneer 5090H, Pioneer SC-LX71, Pioneer BDP-51FD, 4 * B&W XT2, B&W XTC, Velodyne 800i.
---------------------------
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu